اخبار فناوری

آنر مجیک ۶ پرو گواهی 3C را دریافت کرد: تأیید پشتیبانی از شارژر ۱۰۰ وات و ارتباط ماهواره‌ای

اخیراً شاهد افشای اطلاعات و انتشار شایعاتی درباره دو گوشی جدید آنر با نام های X50 GT و 90 GT بودیم. آنر همچنین در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی های پرچمدار سری مجیک ۶ است و هم اکنون مدل پرو این سری در میان داده های گواهینامه 3C مشاهده شده است.

آنر مجیک ۶ استاندارد از اتصال ماهواره ای پشتیبانی نمی‌کند

لیست 3C تأیید می کند که Honor Magic 6 Pro (دارای شماره مدل BVL-AN16) از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. گواهی مذکور این گوشی را با برچسب «تلفن همراه ماهواره ای 5G» معرفی می‌کند. این موضوع نشان می‌دهد که آنر مجیک ۶ پرو از اتصال ماهواره ای پیشرفته پشتیبانی خواهد کرد. چندی پیش مدیر کل آنر، لی کان، در مورد توسعه راهکار های ارتباطی ماهواره ای تاکید کرده بود. در ماه گذشته میلادی، Honor Magic 6 (دارای شماره مدل BVL-AN00) موفق به دریافت گواهینامه 3C شد. این گواهی نشان داد که تلفن هوشمند مذکور از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد. در این گواهی هیچ اشاره ای به پشتیبانی از ارتباط ماهواره ای نشده بود که نشان می‌دهد این ویژگی تنها منحصر به مدل Pro خواهد بود.

داده های گواهی 3C

انتظار می‌رود که آنر مجیک ۶ پرو دارای صفحه نمایش OLED با وضوح بالا باشد. دوربین های سلفی دوگانه این تلفن هوشمند درون یک پانچ هول کپسولی شکل قرار خواهد گرفت. این گوشی به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ و رابط کاربری Magic OS 8.0 برخوردار است. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین خواهد کرد. گفته می‌شود که Magic 6 Pro دارای یک تراشه گرافیکی اختصاصی و یک تراشه امنیتی خواهد بود. انتظار می‌رود که در قاب پشتی این تلفن هوشمند شیشه های نانوسرامیکی به کار گرفته شود.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، از سنسور ۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50k برای دوربین اصلی Honor Magic 6 Pro استفاده خواهد شد. انتظار می‌رود که دوربین اصلی این تلفن هوشمند دارای دیافراگم متغیر باشد. متاسفانه هنوز تاریخ رونمایی سری مجیک ۶ اعلام نشده است.

آنر مجیک ۶ پرو در تصایر واقعی دیده شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده آنر چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/09/%D8%A2%D9%86%D8%B1-%D9%85%D8%AC%DB%8C%DA%A9-%DB%B6-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%DA%AF%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C-3c-%D8%B1%D8%A7-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D8%AA%D8%A3%DB%8C%DB%8C/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا