اخبار فناوری

مشخصات کلیدی OnePlus Ace 2 توسط گواهی CMIIT فاش شد

وان پلاس 11 مورد انتظار اخیراً در چین عرضه شد و انتظار می‌رود در ماه فوریه وارد بازار هند شود. گزارش ها حاکی از آن است که این شرکت چینی در حال برنامه ریزی برای عرضه یک پرچمدار دیگر است. اسمارت فون پرچمدار OnePlus Ace 2 نام دارد و وب سایت چینی گواهی MIIT اکنون مشخصات کلیدی آن را به اشتراک گذاشته است.

OnePlus Ace 2 از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند

اگرچه هنوز تایید رسمی وجود ندارد. وب سایت CMIIT مشخصات اصلی OnePlus Ace 2 را فاش کرده است. به تازگی گوشی هوشمند OnePlus با شماره مدل PHK110 موفق به دریافت گواهینامه مذکور شده است. این شماره مدل OnePlus Ace 2 خواهد بود. این تایید نشان می دهد که گوشی هوشمند مورد بحث در آینده نزدیک در چین معرفی خواهد شد. انتظار می رود Ace 2 به عنوان OnePlus 11R در بازارهای دیگر به دست کاربران برسد.

گواهی CMIIT

داده های گواهی CMIIT نشان می دهد که این گوشی هوشمند دارای یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و مانند OnePlus 11 از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند. این دستگاه همچنین پشتیبانی از دو سیم کارت و اینترنت شبکه 5G را تأیید کرده است. گزارش ها حاکی از آن است که OnePlus Ace 2 دارای صفحه نمایش OLED با لبه های خمیده خواهد بود. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 1.5K خواهد بود. تراشه نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس (با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی) قلب تپنده این دستگاه محسوب می شود.

وان پلاس 11

مانند گیزموچینا او اشاره می کند که سه لنز دوربین در قاب پشتی OnePlus S2 قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی IMX890 خواهد بود. در کنار آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی فوق عریض قرار دارد. این گوشی هوشمند احتمالا دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. OnePlus هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد Ace 2 منتشر نکرده است. اما رئیس شرکت فاش کرد که او در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند پرچمدار به قدرتمندی OnePlus 11 است. او ممکن است در مورد OnePlus Ace 2 صحبت کند. اما ما باید تا زمان صبور باشیم اطلاعات بیشتر منتشر می شود.

وان پلاس 11 با اسنپدراگون 8 نسل 2 و شارژ 100 واتی رسما معرفی شد.

نظر شما چیه؟ چه محدوده قیمتی را برای OnePlus Ace 2 مناسب می دانید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا