اخبار فناوری

چگونه از Spotify به صورت رایگان استفاده کنیم؟

Spotify یک برنامه فوق العاده کاربردی است که در سال های اخیر توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این برنامه فایل های موسیقی مورد علاقه شما را با بهترین کیفیت در دسترس قرار می دهد. این برنامه از سال 2008 در دسترس کاربران قرار گرفته و خدمات ویژه ای در زمینه پخش فایل های موسیقی ارائه کرده است. این برنامه با قابلیت پخش فایل های موسیقی فوق العاده خود توانسته توجه کاربران را به خود جلب کند.

راه های استفاده رایگان از Spotify

نحوه استفاده رایگان از Spotify? این اپلیکیشن ها نیز به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. اگرچه در نسخه های پریمیوم ویژگی های بیشتری دریافت می کنید، اما استفاده از نسخه رایگان مزایایی دارد. در این روش استفاده دیگر نیازی به صرف هزینه خرید اکانت اسپاتیفای نخواهید داشت. در ادامه چند راه آسان برای دسترسی رایگان به این برنامه را بررسی خواهیم کرد.

هزینه خرید اکانت اسپاتیفای چقدر است؟

هزینه خرید اکانت اسپاتیفای به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال نوع اکانت، اشتراک یا غیر اشتراکی بودن یا سایتی که از آن خرید کرده اید. یکی از بهترین سایت ها در این زمینه سایت اکانت شاپ است که معمولا قیمت های خوب و مقرون به صرفه ای دارد و به راحتی می توانید در این سایت اقدام به خرید یا تمدید اکانت کنید.

نحوه استفاده از Spotify Free

استفاده از حساب مگامود

برای این به سوال نحوه استفاده رایگان از Spotify برای پاسخ، باید برنامه هایی را جستجو کنیم تا از Spotify به صورت رایگان استفاده کنیم. این نسخه مود شده Spotify به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. تمامی امکانات برنامه Spotify Premium نیز در این اکانت موجود است. همچنین با استفاده از آن می توانید از گوش دادن به فایل های موسیقی بدون پیام ها و تبلیغات مزاحم لذت ببرید. همچنین ویژگی هایی برای گوش دادن به موسیقی به صورت آفلاین در این برنامه وجود دارد.

استفاده از امتیاز قیمت

فهمیدن نحوه استفاده رایگان از Spotify، باید به دنبال برنامه هایی باشیم که این ویژگی ها را در اختیار شما قرار می دهند. PointsPrize یک برنامه هیجان انگیز است که ویژگی های Spotify Premium را به کاربران ارائه می دهد. با استفاده از این برنامه هدایا و جوایز عالی دیگری نیز دریافت می کنید. با استفاده از حساب شخصی خود در سایت اصلی این برنامه می توانید از امکانات آن برای دسترسی به Spotify استفاده کنید.

همچنین اگر حساب کاربری ندارید می توانید به راحتی این اکانت ها را بسازید. در این برنامه برای دسترسی به اسپاتیفای باید امتیاز لازم را کسب کنید.

استفاده از Spotify Premium Mode برای اندروید

نسخه های اصلاح شده این برنامه نیز در سیستم عامل اندروید وجود دارد و هر کدام امکانات بی شماری را در اختیار کاربران قرار می دهند. این برنامه به صورت جداگانه در اختیار افراد قرار می گیرد. برای دسترسی رایگان به Spotify Premium، ابتدا باید Spotify Premium Mode را نصب کنید. این برنامه با استفاده از VPN برای شما راه اندازی شده است. پس از انجام این مراحل، می توانید به راحتی به ویژگی های Spotify Premium دسترسی پیدا کنید.

از رمزهای عبور برای حساب های Spotify رایگان استفاده کنید

بسیاری از مردم می پرسند، نحوه استفاده رایگان از Spotify? اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید برنامه اسپاتیفای را ندارید، اما به دنبال امکانات و امکانات ویژه در این برنامه هستید، بهتر است از اکانت های رایگان رمزگذاری شده آن استفاده کنید. در سال 2021، حساب‌های رایگان زیادی در وب ارائه شد که هر کدام به شما امکان دسترسی به ویژگی‌های Spotify Premium را می‌داد.

استفاده از ربات های تلگرام

در برنامه تلگرام هم یاد میگیریم که نحوه استفاده رایگان از Spotify. این ربات ها دسترسی به فایل های موسیقی Spotify را فراهم می کنند. شما می توانید آهنگ های Spotify را در این ربات به صورت رایگان دانلود کنید. ابتدا باید فایل Spotify Premium NeYo APK را دانلود کرده و سپس آن را نصب کنید. سپس بر روی لینک مورد نظر کلیک کرده و وارد ربات تلگرام مربوطه شوید. سپس شروع و جستجو را فشار دهید تا فایل موسیقی مورد نظر دانلود شود. سپس اپلیکیشن Spotify را اجرا کرده و آهنگ های مورد نظر را دانلود کنید.

استفاده مشترک از Spotify

این نحوه استفاده رایگان از Spotify، برای بسیاری از مشترکین دائمی این برنامه جای سوال دارد. شما می توانید از این برنامه در ارتباط با اکانت دوستان خود استفاده کنید! برنامه Spotify به کاربران خود اجازه می دهد تا از هر یک از حساب های پریمیوم در قالب 6 نفر استفاده کنند. بسیاری از کاربران رسانه های اجتماعی اشتراک Spotify خود را با قیمت ارزان با شما به اشتراک می گذارند و شما از این حساب های برتر به عنوان شریک استفاده خواهید کرد.

از تخفیف های دانشجویی Spotify استفاده کنید

نحوه استفاده رایگان از Spotify? بسیاری از دانش آموزان و کسانی که قصد دارند در هزینه های خود پس انداز کنند به دنبال تخفیف در سایت Spotify هستند و از آنها برای دسترسی رایگان به امکانات و عملکردهای برنامه استفاده می کنند. این تخفیف ها هزینه استفاده از حساب های پریمیوم را کاهش می دهد. تخفیف های دانشجویی این برنامه این خدمات را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می دهد. با این تخفیف ها به هر سه سرویس با قیمت یکی از سه سرویس پریمیوم اکانت اسپاتیفای دسترسی خواهید داشت.

برنامه اسپاتیفای به لطف ویژگی ها و قابلیت های درون برنامه ای فراوان، سبک های موسیقی بسیار متنوع و قابلیت پخش موسیقی Pat، توانسته است نظر بسیاری از کاربران را در اقصی نقاط جهان به خود جلب کند. بنابراین، استفاده از حساب پریمیوم آن در سال های اخیر به حداکثر رسیده است. برای استفاده بهتر از امکانات این برنامه پیشنهاد می شود از روش های اصلی به اکانت پریمیوم این برنامه دسترسی داشته باشید. اگر در مورد خرید اکانت پریمیوم از اپلیکیشن های خارجی در ایران ابهام یا سوالی دارید، می توانید با کارشناسان اکانت شاپ تماس بگیرید. بسیاری از سایت ها مانند اکسل، اکانت شاپ، لایسنس مارکت، ایرانی کارت، اکانت 24 در ایران اقدام به فروش اکانت های پریمیوم کرده اند.

نتیجه

نحوه استفاده رایگان از Spotify? در این مقاله مجموعه ای از روش هایی را بررسی کرده ایم که به شما امکان استفاده رایگان از این اپلیکیشن را می دهد. این اپلیکیشن قابلیت پخش حرفه ای موسیقی را در اختیار کاربران قرار می دهد. با استفاده از هر یک از روش های ذکر شده با کمترین هزینه به این امکانات دسترسی خواهید داشت.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا