بازی و سرگرمی

به دلیل بسته شدن قریب الوقوع پلتفرم، Outcasters انحصاری Stadia با فراموشی مواجه می شود

وقتی Stadia درب خود را ببندد، دیگر خبری از Outcasters نیست


دو هفته از زمانی که همه فهمیدند گوگل در اوایل سال 2023 از Stadia استفاده خواهد کرد می گذرد، و اگرچه این خبر تعجب آور نیست، اما با توجه به اینکه گوگل در سه سال گذشته تا چه اندازه این سرویس را ضعیف مدیریت کرده است، همچنان انتظار می رود پیامدهای زیادی وجود داشته باشد. از این سوال که آیا گوگل کار درست را انجام می دهد و کنترلرهای خود را برای پشتیبانی معمولی بلوتوث به روز می کند تا موارد انحصاری که احتمالاً مسیر دودو را طی می کنند. در حالی که هنوز نشنیده ایم که آیا هر انحصاری Stadia رسما راه خود را به پلتفرم های جدید پیدا می کند، توسط توسعه دهنده Splash Damage تایید شده است که هیچ برنامه ای برای آوردن Outcasters به ​​پلتفرم های جدید ندارد.

ویدیوی روز ANDROIDPOLICE

توییت بالا آن را کاملاً واضح بیان می کند. Outcasters آخرین روزهای خود را در Stadia تا زمانی که پلتفرم در اوایل سال 2023 بسته شود، زندگی خواهد کرد. در حالی که Outcasters قبلاً در Stadia در حال تزلزل بود، به دلیل این واقعیت که این یک شوتر متمرکز بر چند نفره است که قادر به پیدا کردن یک پایگاه بازیکن به اندازه کافی بزرگ نیست تا اطمینان حاصل شود که طرفداران می توانند به راحتی مسابقات را پیدا کنند. هنوز هم مایه شرمساری است که بشنویم که Outcasters به ​​احتمال زیاد وقتی Stadia درهای خود را می بندد، در اتر محو خواهند شد، زیرا این عنوان یک عنوان چند نفره قوی است.

نکته اصلی این است که Outcasters به ​​طور خاص برای Stadia ساخته شده است، بنابراین انتقال عنوان به کار قابل توجهی نیاز دارد، پولی که توسعه دهنده به وضوح نمی خواهد خرج کند. بر خلاف Splash Damage، برخی از توسعه دهندگان راه هایی برای آوردن انحصاری های Stadia خود به پلتفرم های جدید پیدا کرده اند. به عنوان مثال، Gylt سال آینده به چند پلتفرم تبدیل خواهد شد. متأسفانه توسعه دهندگان PixelJunk Raiders، Hello Engineer و Pac-Man Mega Tunnel Battle هنوز تایید نکرده اند که آیا این عناوین در جای دیگری عرضه خواهند شد یا خیر.

کم و بیش، بسته شدن آتی Stadia به این معنی است که اگر این عناوین به پلتفرم‌های جدید راه پیدا نکنند، دسترسی به موارد انحصاری آن را از دست خواهید داد. امروز تأیید شده است که Outcasters یکی از این عنوان‌ها است که پس از بسته شدن Stadia درهای خود را هیچ کس نمی‌تواند بازی کند. در حالی که همه ما برای بازی‌های Stadia که خریداری کرده‌ایم بازپرداخت دریافت می‌کنیم، هیچ چیز مثبتی در مورد از دست دادن دسترسی به عناوینی که به طور کامل وجود ندارند وجود ندارد. به هر حال، بسیاری از گیمرها حفظ بازی را بسیار جدی می‌گیرند، بنابراین شکی نیست که گوگل حسن نیت زیادی را با جامعه بازی سوزانده است که به احتمال زیاد این شرکت را برای سال‌های آینده تحت تأثیر قرار خواهد داد. گیمرها ممکن است اغلب باشند مصرف کنندگان ساده لوحاما آن‌ها خاطراتی مانند فیل‌ها دارند، دانشی که ممکن است به نفع Google باشد قبل از اینکه تصمیم بگیرد مدیر محصولی را استخدام کند که راه‌اندازی دو کنسول بازی پرطرفدار قبل از Stadia را مختل کرد.


Source link

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا