بازی و سرگرمی

بهترین بازی های سندباکس اندروید در سال 2022

بازی های Sandbox یک ژانر پرکار برای دوستداران خلاقیت و تکمیل کننده ها هستند. تجربه‌های مبتکرانه و حل‌ال مشکل برای کاوش در کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی کم نیست، و اکنون حتی می‌توانید بسیاری از این بازی‌ها را در هر کجا و همه جا از راحتی دستگاه‌های اندرویدی خود بازی کنید.


شما آزاد هستید که بازی‌های جعبه‌پشتی جذاب و غنی از محتوا را تقریباً از هر نقطه جهان کشف کنید، همه در جدیدترین تلفن‌های اندرویدی و بهترین تبلت‌های اندرویدی موجود هستند. بنابراین اگر دوست دارید مهارت های خلاقانه حل مسئله خود را در حالی که منتظر اتوبوس هستید آزمایش کنید، به جای درستی آمده اید.

ویدیوی روز ANDROIDPOLICE

1. The Escapeists: Prison Escape

یک محیط زندان ممکن است با ایده یک جعبه شنی پر از قوانین و محدودیت ها مخالف به نظر برسد. با این حال، The Escapists: Prison Escape، از طریق گیم پلی استراتژیک، گرافیک بالا و تعداد زیادی ارجاع به فیلم، از فضای خود نهایت استفاده را می کند. شما به دلیل جرمی نامشخص در یکی از شش زندان زندانی شده اید و هدف شما فرار است. شما با زندانیان دیگر تعامل می کنید تا اتحاد ایجاد کنید، دعوا کنید، و وسایلی را برای استفاده در تلاش های فرار خود به دست آورید.

مشکل این است که بازرسی‌های سلولی تصادفی می‌تواند در هر زمانی انجام شود، و اگر نگهبان‌ها کالای قاچاق یا سوراخی در دیواره سلولی شما پیدا کنند، همه چیز تمام شده است. از بین بردن تعداد زیادی پیشرفت به دلیل یک اشتباه سخت است، اما حس واقع گرایی را به محیط اضافه می کند. بنابراین اگر جنبه‌های چالش‌برانگیزتر و بداهه‌نگاری یک جعبه شنی را جذاب می‌دانید، The Escapeists: Prison Escape نباید بی‌توجه بماند.

2. Don’t Starve: Pocket Edition

همیشه خوب است که عنوان یک بازی نیز راهنمای دستورالعمل باشد. نسخه جیبی Don’t Starve: Pocket Edition که دارای یک پیشگویی و زیبایی گوتیک است، شما را وارد یک محیط تاریک و خصمانه می کند که چیزی جز لباس های پشت شما نیست. شما باید ابزار، منابع نور و غذا بسازید تا گرسنگی نکشید. این ابزارها همچنین به شما کمک می کنند توسط هیولاها کشته نشوید.

در هنگام تخم ریزی هیچ دستورالعملی به شما داده نمی شود و باید به طور ارگانیک بفهمید که کدام دسته از علف ها وقتی به هم مالیده می شوند چیز مفیدی ایجاد می کنند. یک ویژگی جالب ناامید بودن وضعیت شماست. این دنیای بیگانه و خصمانه در نهایت شما را خواهد برد و حس عجیب و غریبی از پارانویا را برای یک بازی بقا ایجاد می کند. اگر مهارت‌های بقای خود را به حداکثر رسانده‌اند در محیط‌های عالی و وحشتناک بیرون از خانه، جذاب به نظر می‌رسد، گرسنه نمانید: کیفیت نسخه جیبی به خوبی می‌درخشد.

3. Terraria

Terraria که اغلب به عنوان نسخه 2 بعدی Minecraft توصیف می شود، از نظر مفهومی شبیه به عنوان معروف Mojang است. با این حال، Terraria دارای چندین تفاوت مشخص است که برای منحصر به فرد کردن آن کافی است. گیم پلی شامل استخراج منابع گرانبها و تبدیل آنها به ابزار است، همه اینها در حالی که نقطه تخم ریزی شما را در سطح ساخته و بهبود می بخشد. با این حال، بر خلاف Minecraft، شما نمی توانید به سادگی در اطراف سطح زمین والس بزنید و میلیونر شوید. در Terraria، ماینینگ جایی است که هیجان در آن نهفته است. گنجینه‌های کمیاب‌تر در اعماق زمین نهفته‌اند، بنابراین انگیزه‌ای برای حفاری در اعماق زمین خواهید داشت.

اینجاست که دشمنان دیوانه‌تر و ترسناک‌تر را می‌توان پیدا کرد. لجن های غول پیکر، کرم ها و موجودات کره چشم در این اعماق نفوذ می کنند و از تجهیزات ارزشمند محافظت می کنند. هیجان کاوش عمیق تر در ناشناخته ها، همراه با تعداد زیادی از چیزهایی که باید ساخته شوند، Terraria را بسیار جذاب می کند. برای کسانی که از هنر پیکسلی زیبا و گیم پلی پیچیده سندباکس برخوردارند، عمق تصویری و تحت اللفظی Terraria آن را از دفن شدن نجات می دهد.

4. SimCity BuildIt

برای افراد ناآشنا، The Sims یک بازی شبیه‌سازی زندگی است که در آن شما خانه و خانواده خود را می‌سازید و آنها را زنده و عاشقانه تماشا می‌کنید. بازی ها (برخی بهتر از دیگران) بر سفارشی سازی و شخصی سازی گسترده دارایی های ایجاد شده توسط بازیکن تمرکز دارند. SimCity BuildIt دامنه را گسترش می دهد، بنابراین بازیکنان یک کلانشهر با بانک ها، مدارس و شیر آتش نشانی می سازند. به عنوان شهردار شهر، وظیفه شما ارائه خدمات عمومی مانند برق، آب، آموزش و بهداشت و به طور کلی جلوگیری از سوختن مکان است.

گسترش شهر مسئولیت شماست. شکست منجر به خروج شهروندان شما می شود و بودجه مالیاتی که باید با آن کار کنید کاهش می یابد. یکی از ویژگی‌هایی که از SimCity اصلی بازگردانده شده است، سیستم اشتراک شهر است که به شما امکان می‌دهد منابع را با شهرهای دیگر بازیکنان معامله کنید و لایه دیگری از پیچیدگی را اضافه کنید. کسانی که با این سری آشنا هستند به سرعت متوجه می شوند و بازی دارای آموزش های عالی برای تازه واردان است. بنابراین اگر صدای یک بازی عجیب و غریب به سبک تمدن با دیالوگ های مزخرف درهم و برهم از NPC ها را دوست دارید، SimCity BuildI ارزش سرمایه گذاری را دارد.

5. Crashlands: داستان محور کرافت

وقتی “گرسنگی” را از Don’t Starve خارج می کنید چه چیزی به دست می آورید؟ شما Crashlands: Story-driven Craft را دریافت می کنید، یک بازی اکتشافی و ساختگی از بالا به پایین که بر مبارزه سخت تر تأکید می کند. شخصیت شما یک راننده کامیون بین ستاره ای است که در دنیای بیگانه تصادف کرده است و باید منابع را برای تکمیل تحویل خود جمع آوری کند. مبارزه به عنوان جالب ترین مکانیک گیم پلی در مرکز صحنه قرار می گیرد. حملات با کشیدن انگشت کنترل می شوند که همچنین نحوه حرکت شخصیت بازیکن است. این منجر به یک سیستم جنگی سرگرم‌کننده و بی‌درنگ از بمباران و بافندگی بین دشمنان و حملات تلگرافی نامشخص آنها می‌شود.

با این حال، برخلاف اکثر بازی‌های بقا، Crashlands شما را مجبور به مدیریت موجودی نمی‌کند. لوت بدون ته به دست می آید، که برای ساخت مجموعه های زرهی جدید مفید است. اگر گرسنگی نکشید برای شما کمی تاریک بود، فلسفه ساخت ساده‌تر Crashland و نبردهای پر اکشن قطعاً به فرود می‌آیند.

6. Payback 2 – The Battle Sandbox

عنوانی چشمگیر از نظر مقیاس، Payback 2 – The Battle Sandbox یک تجربه واقعی مانند Grand Theft Auto را ارائه می دهد. ماموریت های کمپین همگی به منظور ارتقاء در رتبه های یک سلسله مراتب جنایی، دارای تله های معمول GTA مانند درگیری با اسلحه، تعقیب و گریز اتومبیل، تعقیب و گریز اتومبیل با اسلحه و مأموریت گاه به گاه تانک هستند.

این بازی با ماموریت های کمپین در سه نقشه مختلف جعبه شنی، ماموریت های چند نفره با بازیکنان دیگر جایگزین ربات ها و حالت های چالشی که بر اساس عملکرد بازیکن مدال اعطا می کند، کامل می شود. گرافیک تا حدودی کم است، اما نه در حدی که حواس پرتی را پرت کند. برای دوستداران GTA، این بازی یک امر ضروری است.

7. ماین کرافت

نمی توان با یک کلاسیک اشتباه کرد. Minecraft به نماد ژانر صنایع دستی بقا تبدیل شده است. بافت‌های بلوکی نمادین و طراحی زمین مکمل کنترل‌های حرکتی همه‌کاره‌ای است که هم بازیکن و هم گروه‌های اوباش از آن لذت می‌برند. در حالی که یک رئیس نهایی و یک شرط برد وجود دارد، طبیعت sandbox خالص دنیای Minecraft به این معنی است که به ندرت هدف بازیکن این است.

بازیکنان می توانند برای بهبود تجهیزات و ایجاد ساختارها و اختراعات جدید، استخراج، مزرعه، مبادله و کاوش کنند. نبرد کاتاریک و سرگرم کننده است و دشمنان موفق می شوند در عین حال که هنوز یک تهدید ملموس هستند، دوست داشتنی باشند. نسخه موبایل Minecraft اکنون با نسخه‌های کنسول و رایانه شخصی برابری می‌کند، بنابراین هرگز زمان بهتری برای بازدید مجدد از یکی از بازی‌های ویدیویی اصلی ساخت بقا وجود ندارد.

8. دره مربع

اگر SimCity شما را رها می کند که چیزی کمی بیشتر پاستوری بخواهید، Square Valley انتخاب خوبی است. بازیکن که به عنوان روح اسطوره ای دره شناخته می شود، باید شرایط زندگی شهروندان دره را بهبود بخشد و خواسته های آنها را برآورده کند، از کاشت درختان سیب گرفته تا بیرون کشیدن جزایر جدید از دریا. این شهروندان فوراً با شما صحبت می کنند و از ما می خواهند که «ناامید نشویم». احتمالاً اولین بازی خداست که قبل از اینکه چیزی را بسوزانید مورد سرزنش قرار می گیرید.

دارایی‌ها و امکانات مورد نیاز شهرک‌ها به شکل کاشی‌هایی است که روی یک شبکه نقشه قرار می‌گیرند. رودخانه ها و مسیرها باید برای دلجویی از شهروندان شایسته شما کار شود. تصمیمات عاقلانه امتیاز بیشتری را به همراه خواهد داشت و رسیدن به سهمیه سطوح را آسان‌تر می‌کند و نیاز به بررسی دقیق بازیکن دارد. اگر یک تجربه متفکرانه همان چیزی است که در ذهن دارید، برخلاف ما، ظاهراً Square Valley ناامید نمی کند.

از تجربیات خلاقانه ساخته شده برای دستگاه های تلفن همراه لذت ببرید

ژانر sandbox به خوبی در فروشگاه اندروید، از ساخت بقا گرفته تا مدیریت شهری و فرار از زندان به خوبی نمایش داده شده است. سبک‌های هنری این عناوین طیف وسیعی را شامل می‌شود، از هنر پیکسلی گرفته تا انیمیشن گوتیک، تا انیمیشن‌های سه بعدی، و همگی موفق می‌شوند دنیای خود را زنده کنند.

حتی بهتر از آن، این تجربه‌ها برای استفاده در دستگاه‌های کوچک‌تر، مانند بهترین تلفن‌های اندرویدی طراحی شده‌اند که برای استفاده در حال حرکت عالی هستند. اکنون می‌توانید از برخی از بهترین بازی‌های بقا در بازار در هر جایی لذت ببرید. مطمئن شوید که با یک بازی که جنبه خلاقانه شما را جرقه می‌زند، به سفرهای خسته‌کننده صبحگاهی جان ببخشید.


Source link

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا