اخبار فناوری

گوشی ZTE Nubia Red Magic 8 Pro در 25 دسامبر 1401 عرضه خواهد شد

گوشی گیمینگ زد تی ای به زودی رونمایی می شود. این برند تاریخ 25 دسامبر 1401 را برای رونمایی از گوشی ZTE Nubia Red Magic 8 Pro تعیین کرده است و فاصله زیادی با این دستگاه نداریم.

گوشی ZTE Nubia Red Magic 8 Pro

Nubia در صفحه Weibo خود اعلام کرد که Red Magic 8 Pro را فردا، 16 دسامبر 2022 یا 25 دسامبر 1401 معرفی خواهد کرد. این برند، که بخشی از آن متعلق به ZTE است، به یک “خانواده” اشاره کرد که به این معنی است که باید بیش از یک گوشی هوشمند زمانی که در چین عرضه می شود.

گوشی ZTE Nubia Red Magic 8 Pro

گوشی ZTE Nubia Red Magic 8 Pro

طبق گزارش TENAA، دو نسخه از Nubia Red Magic 8 Pro وجود دارد، یکی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دیگری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت. این گوشی هوشمند دارای گواهینامه 3C با شارژ سریع 165 واتی بود، اما احتمالاً شاهد عرضه آن با باتری کوچکتر خواهیم بود.

مدل بزرگتر قرار است دارای بزرگترین باتری باشد که در گوشی هوشمند Red Magic دیده ایم، اما ما همچنان منتظر هستیم تا ببینیم این گوشی هوشمند از چه نوع شارژ سریعی برخوردار است. هر دو گوشی احتمالاً نام “nubia Red Magic 8 Pro” را حفظ خواهند کرد که یکی از آنها با پسوند Supreme یا Ultimate یا مشابه آن متمایز می شود.

سوال بزرگتر این است که این تلفن ها چه تفاوت های دیگری خواهند داشت یا تفاوت آنها فقط در باتری آنها خواهد بود؟ با این حال، ما می دانیم که چیپست هر دو دستگاه قطعاً اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود.

آیا منتظر گوشی گیمینگ جدید ZTE هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا