اخبار فناوری

گوشی های سری TCL 40 معرفی شدند: قیمت گذاری از 129 دلار شروع می شود

TCL محصولات جدیدی را در نمایشگاه CES 2023 معرفی کرد.یکی از این محصولات جدید گوشی هوشمند سری TCL 40 می باشد.این مجموعه شامل سه مدل TCL 40 R 5G، TCL 40 SE و TCL 408 می باشد که در ادامه به جزئیات این گوشی های هوشمند می پردازیم.

سری TCL 40 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است

همانطور که از نام این دستگاه ها مشخص است، تنها TCL 40 R 5G از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می کند. و دو مدل دیگر فقط به شبکه 4G محدود می شوند. همانطور که انتظار می رود، نسخه ای که از 5G پشتیبانی می کند نیز گران تر است. این گوشی با قیمت پایه 219 دلار است فراهم خواهد شد. در مقابل، TCL 40 SE و TCL 408 به ترتیب 169 و 129 دلار قیمت دارند فروخته خواهد شد.

TCL 40R 5G

با وجود قیمت های متفاوت، هر سه گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، باتری بزرگ و صفحه نمایش با فناوری NXTVISION هستند. خوشبختانه گوشی های هوشمند سری TCL 40 همگی دارای اسلات کارت حافظه MicroSD و جک 3.5 میلی متری صدا هستند. گوشی هوشمند TCL 40 R 5G به لطف تراشه، قدرت پردازشی لازم را دارد Mediatek Dimension 700 آوردن. نسخه SE این سری نیز به تراشه مدیاتک (Helio G37) مجهز شده است. هر دوی این مدل ها از صفحه نمایش 90 هرتزی استفاده می کنند.اما TCL 40 R دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی است در حالی که نسخه SE دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی است.

TCL 408

اگرچه TCL 40 R 5G گران ترین نسخه این سری است. اما دوربین سلفی آن در داخل یک بریدگی قطره ای قرار گرفته و هیچ سوراخ پانچ وجود ندارد. حاشیه های زیادی در لبه پایینی صفحه نمایش این دستگاه وجود دارد. مانند اکثر گوشی های هوشمند TCL، این سری از گوشی های هوشمند تنها در اروپا و بخش هایی از آسیا به فروش خواهند رسید. سایت اینترنتی گیزموچینا او ادعا می کند که TCL 40 SE نیز با نامی متفاوت (و احتمالاً مشخصات کمی تغییر کرده) در بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد.

گوشی TCL Stylus 5G با پشتیبانی از تراشه و قلم Dimensity 700 عرضه شد

نظر شما در مورد این گوشی های هوشمند جدید TCL چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا