اخبار فناوری

گلکسی واچ 5 سامسونگ سرانجام ویژگی اندازه گیری دمای پوست را دریافت کرد

سامسونگ گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو را در تابستان سال گذشته با یک سنسور مادون قرمز برای اندازه‌گیری دمای پوست معرفی کرد؛ اما این قابلیت تاکنون فعال نشده بود. این شرکت در ماه فوریه گواهینامه این ویژگی را دریافت کرد و امروز، بیش از هشت ماه پس از عرضه سری گلکسی واچ 5، ویژگی اندازه گیری دمای پوست آن‌ها را فعال کرده است. این سنسور همچنین امکان ردیابی چرخه قاعدگی مبتنی‌بر دمای پوست را فراهم می‌کند که پیش از این، کاربران باید آن را به‌صورت دستی انجام می‌دادند.

ویژگی اندازه گیری دمای پوست گلکسی واچ 5 سامسونگ

به‌روزرسانی جدید سامسونگ با استفاده از سنسور دمای پوست Galaxy Watch 5، ردیابی دقیق‌تر چرخه قاعدگی را امکان‌پذیر می‌کند. درواقع، گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو مجهز به سنسورهای دمای پوست هستند، اما اگر از این ویژگی آگاه نبودید، احتمالاً به این دلیل است که سنسور دمای پوست در واچ 5 مانند سایر سنسورهای دیگر آن، به‌طور آزادانه قابل‌استفاده نیست. این ویژگی درعوض در پس‌زمینه کار می‌کند.

اگرچه کاربران نمی‌توانند هر زمان که بخواهند دمای پوست را بر روی ساعت‌های گلکسی خود اندازه‌گیری کنند، این حسگر اکنون به سامسونگ اجازه می‌دهد تا روش‌های جدید و دقیق‌تری برای ردیابی چرخه قاعدگی پیاده‌سازی کند.

BBT (دمای پایه بدن) بسته به مرحله قاعدگی متفاوت است. این شرکت توضیح می‌دهد که با خواندن دمای پوست کاربر پس از بیدار شدن از خواب و قبل از فعالیت‌های فیزیکی، سنسور دمای پوست در گلکسی واچ 5 پیش‌بینی دقیق چرخه قاعدگی را فعال کرده است.

ویژگی تشخیص دمای بدن گلکسی واچ 5 سامسونگ

ویژگی اندازه گیری دمای پوست گلکسی واچ 5 سامسونگ

هنگامی‌که کاربران گلکسی واچ 5 به‌روزرسانی را دریافت کردند، می‌توانند با انتخاب چرخه ردیابی در برنامه سلامت سامسونگ، افزودن اطلاعات چرخه اخیر خود به تقویم و فعال کردن «پیش‌بینی دوره با دمای پوست» در منوی تنظیمات، این ویژگی را فعال کنند.

درحال‌حاضر، ویژگی ردیابی چرخه مبتنی‌بر دمای پوست به‌تدریج در ایالات‌متحده آمریکا، کره جنوبی و در ده‌ها کشور اروپایی ازجمله اتریش، بلژیک، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایرلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، و بریتانیا در دسترس قرار گرفته است.

سامسونگ احتمالاً با گذشت زمان این ویژگی را به بازارهای بیشتری ارائه خواهد کرد. اما تاکنون، این شرکت زمان و مکان بعدی برای انتشار این ویژگی را فاش نکرده است.

نظر شما درباره ویژگی اندازه گیری دمای پوست Galaxy Watch 5 سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/04/19/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D9%88%D8%A7%DA%86-5-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا