اخبار فناوری

حداکثر روشنایی صفحه نمایش گلکسی اس 23 اولترا به 2200 نیت خواهد رسید

سامسونگ به دلیل ارائه بهترین صفحه نمایش در تجارت با گوشی های پرچمدار خود شناخته شده است. این شرکت هر ساله رکورد جدیدی را برای حداکثر روشنایی صفحه نمایش و دقت رنگ گوشی های پرچمدار خود ثبت می کند. در اوایل سال جاری، سامسونگ سری گلکسی S22، به‌ویژه مدل اولترا با حداکثر روشنایی 1750 نیت و محافظ Victus Gorilla Glass+ را عرضه کرد. حالا گفته می شود این شرکت برای سال آینده و سریال برنامه ریزی می کند گلکسی اس 23 حداکثر روشنایی مدل Galaxy S23 Ultra را به 2200 نیت می رساند که آن را بالاتر از 2000 نیت خانواده آیفون 14 پرو اپل قرار می دهد.

روشنایی صفحه نمایش Samsung Galaxy S23 Ultra

همانطور که گفته شد اخیرا شایعه گلکسی اس 23 اولترا بار دیگر رکوردهای روشنایی صفحه را خواهد شکست. ظاهراً گوشی هوشمند پرچمدار بعدی سامسونگ دارای صفحه نمایش E6 Super AMOLED LTPO 3.0 با حداکثر روشنایی حدود 2200 نیت خواهد بود. این روشنایی حدود 200 نیت روشن تر از رکورددار فعلی، سری آیفون 14 پرو اپل است. اگر شایعه گفته شده درست باشد، پرچمدار بعدی سامسونگ ممکن است حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز شگفت انگیز به نظر برسد.

همچنین گفته می شود که شرکت کره ای ویژگی کاهش نور PWM را تا نزدیک به 2000 هرتز بهبود داده است که کمی کمتر از پنل جدید Q9 BOE با کاهش نور 2160 هرتز است.این حالت باید به طور قابل توجهی فشار چشم را کاهش دهد.

روشنایی صفحه نمایش Samsung Galaxy S23 Ultra

روشنایی صفحه نمایش Samsung Galaxy S23 Ultra

در حالی که شایعه شده است که سامسونگ از نرخ به روز رسانی 120 هرتز برای گوشی های سری گلکسی اس آینده خود استفاده می کند، این شرکت ممکن است از محافظ صفحه نمایش قوی تری در این دستگاه ها استفاده کند. این دستگاه‌ها قوی‌ترین محافظ شیشه‌ای را در بین هر گوشی اندرویدی عرضه شده در سه ماهه اول 2023 خواهند داشت. ممکن است نسخه جدیدتری از گوریلا گلس با عملکرد محافظ نزدیک‌تر به شیشه یاقوت کبود اپل داشته باشند.

سری گلکسی اس 23 همچنین می تواند دارای یک پوشش شیشه ای جدید برای دوربین عقب باشد که کیفیت تصویر را به خصوص در شرایط کم نور بهبود می بخشد. اگرچه سامسونگ تغییرات عمده زیادی (به جز دوربین 200 مگاپیکسلی) با Galaxy S22 Ultra ایجاد نمی کند، همه این پیشرفت های کوچک می توانند به بهبود تجربه کاربری گوشی کمک کنند.

نظر شما در مورد روشنایی صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا