اخبار فناوری

گزارش مالی جدید یوتیوب افزایش قابل توجهی را در تعداد مشترکین پولی نشان می دهد

یوتیوب را باید به عنوان منبع اصلی ویدیو در جهان دانست، این پلتفرم محبوب که این روزها موفقیت جدیدی برای گوگل کسب می کند، هر سال با سرعت بیشتری در حال رشد است و اکنون طبق اخبار منتشر شده، گزارش جدید مالی یوتیوب نشان می دهد. افزایش قابل توجه مشترکین به پول اشاره دارد. با مایفون مگ با بودن

گزارش مالی جدید یوتیوب افزایش قابل توجهی را در تعداد مشترکین پولی نشان می دهد

از سپتامبر 2022، بیش از 80 میلیون نفر اشتراک YouTube Premium و YouTube Music را خریداری کرده‌اند. این رقم برای پلتفرم ویدیویی گوگل در مسیر دستیابی به اهداف مالی این شرکت، عدد خوبی است. تیم های یوتیوب نیز از این خبر خرسند هستند. در یک پست وبلاگی، لیور کوهن، رئیس YouTube Music گفت که اکنون 80 میلیون مشترک پرداخت کننده در این پلتفرم وجود دارد.

امروز زنگ را به صدا در می آوریم، زیرا در سپتامبر 2022، یوتیوب از 80 میلیون مشترک پرداختی سرویس موسیقی و ویدیوی این پلتفرم در سراسر جهان (از جمله مشترکین آزمایشی) فراتر رفت. این رقم نسبت به 50 میلیون اعلام شده در سال گذشته 30 میلیون افزایش یافته است. این زمان بی‌سابقه‌ای برای YouTube Music، مشترکان و هنرمندان ما است. قطعا بدون حمایت شما نمی توانستیم به این موفقیت بزرگ دست پیدا کنیم.

مدیر عامل YouTube رویکرد تیم خود را تأیید می کند و همانطور که بارها و بارها شنیده اید، ما تکرار می کنیم که دو منبع اصلی درآمد YouTube اشتراک و تبلیغات هستند. به نظر می رسد که جاه طلبی بزرگ سرویس موسیقی یوتیوب بسیار خوب عمل کرده و این پلتفرم را در مسیر موفقیت قرار داده است.

گزارش مالی جدید یوتیوب

اگر فراموش کردید، YouTube Premium 11.99 دلار در ماه هزینه دارد. می‌توانید ویدیوهای YouTube و YouTube Music را بدون وقفه و بدون آگهی تماشا کنید، همچنین اشتراک پولی دارای ویژگی‌های اضافی مانند پخش پس‌زمینه و دانلودهای آفلاین است. گزینه دیگر اشتراک ماهیانه 9.99 دلاری است که فقط شامل YouTube Music می شود. سرویس پخش موسیقی جاه طلبی های بزرگ دیگری نیز دارد.

لوور کوهن خاطرنشان می کند که گوگل در سپتامبر گذشته 6 میلیارد دلار به صنعت موسیقی کمک کرد. هدف یوتیوب برای تبدیل شدن به ارائه‌دهنده مالی اصلی صنعت موسیقی را مشخص می‌کند. هدفی که می تواند به این پلتفرم امکان رقابت جدی تری با Spotify را بدهد. پلتفرم Spotify که از YouTube Music محبوبتر است، 195 میلیون مشتری پرداخت می کند و در حال حاضر بهترین سرویس پخش موسیقی در جهان است.

با توجه GizChinaلازم به ذکر است که یک رقیب بزرگ تصمیم به راه اندازی این مسابقه گرفته است. البته آمازون موزیک با برخی محدودیت ها و بدون برنامه نامحدود، اکنون 100 میلیون عنوان را ارائه می دهد و به برنامه آمازون پرایم نیز خواهد پیوست. بنابراین، ما انتظار داریم رقابت سخت تری بین پلتفرم های اصلی موسیقی در ماه های آینده وجود داشته باشد. نظر شما در مورد گزارش مالی جدید YouTube که افزایش قابل توجه مشترکین پولی را نشان می دهد چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا