اخبار فناوری

امکان عرضه Galaxy Z Ultra در سال 2024 با 5 گوشی جدید تاشو سامسونگ + سری Galaxy K

به نظر می رسد اگر این شایعه درست باشد، سامسونگ برنامه بلندپروازانه ای برای گوشی های تاشو دارد. اخیراً صحبت از احتمال عرضه گلکسی Z Ultra در سال 2024 با 5 گوشی جدید تاشو سامسونگ شده است. همچنین ممکن است Galaxy S24+ تولید نشود. همچنین شایعاتی در مورد گلکسی K وجود دارد.

6 گوشی جدید تاشو سامسونگ برای سال 2024

گوشی های هوشمند تاشو به تدریج محبوبیت پیدا می کنند و می توانند روزی به پرچمدار هر شرکتی تبدیل شوند. در چند سال گذشته، شاهد عرضه‌ی گوشی‌های تاشو توسط برندهای بسیاری بوده‌ایم، اما سامسونگ همچنان در این رده جذاب پیشتاز است.

به نظر می رسد که این برند کره ای قصد دارد با عرضه 6 محصول جدید در سال 2024، دامنه گوشی های تاشو خود را بیشتر گسترش دهد. علاوه بر این، گلکسی اس 24 پلاس از سری گلکسی اس امسال دیگر ممکن است تولید نشود.

گلکسی Z-Fold

گلکسی Z-Fold

همانطور که در گزارش جدید اشاره شد، سامسونگ در نظر دارد در سال آینده تغییرات قابل توجهی در سری گوشی های هوشمند و تبلت های خود ایجاد کند. این برند می خواهد برای سال 2024 6 گوشی تاشو تهیه کند که از جمله این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. 1- گلکسی زد فلکس
  2. 2- گلکسی زد فولد اولترا
  3. 3- گلکسی زد فلیپ اولترا
  4. 4- تب Galaxy Z
  5. 5- گلکسی زد فولد
  6. 6-Flip Galaxy Z

این منبع ادعا می کند که مدل های Z Ultra از صفحه نمایش 4K سامسونگ استفاده می کنند، در حالی که مدل های استاندارد Z از صفحه نمایش QHD BOE استفاده می کنند. علاوه بر این، Z Flip می تواند با نمایشگر 2K ساخت سامسونگ یا پنل FHD با برند BOE عرضه شود.

همچنین ادعا شده است که سامسونگ گلکسی زد فلکس این گوشی هوشمند سه لایه خواهد بود. یعنی بر خلاف گوشی های تاشو معمولی دو لولا دارد و 3 بار تا می شود.

علاوه بر این، طبق گزارش ها، این شرکت در حال کار بر روی یک تبلت تاشو به نام Galaxy Z Tab است. از آنجایی که این تبلت تاشو خواهد بود، می توانید انتظار داشته باشید که صفحه نمایش نسبتا بزرگتری ارائه دهد.

سری گلکسی K در راه است

این گزارش همچنین ادعا می کند که سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه یک سری جدید میان رده به نام the است گلکسی کی شرق اگرچه ما چیز زیادی در مورد ترکیب جدید نمی دانیم، احتمالا این محصولات اقتصادی تر از سری گلکسی A خواهند بود.

علاوه بر این، گزارش شده است که این مدل برند گلکسی اس 24 پلاس سال آینده آن را ترک خواهد کرد و یک مدل برتر جدید در این سری عرضه خواهد کرد.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر گوشی های جدید سامسونگ هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا