اخبار فناوری

چه آیفون های دیگری بعد از معرفی آیفون 15 تولید نمی شوند؟

طبیعتا با معرفی مدل های جدید دیگر مدل های قدیمی تولید نمی شوند. با توجه به شایعات آیفون 15، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که کدام محصولات موبایل اپل حذف خواهند شد؟ بیایید با هم حدس بزنیم کدام آیفون های دیگر بعد از معرفی آیفون 15 تولید نمی شوند؟

آیفون هایی که بعد از آیفون 15 دیگر تولید نخواهند شد

امتیاز باتری مینی آیفون 12 DxO

محتمل ترین آیفونی که بعد از عرضه سری آیفون 15 دیگر تولید نخواهد شد آیفون 12 است، پاییز امسال 3 سال از عرضه این گوشی می گذرد و همانطور که اپل پس از 3 سال تولید سری آیفون 11 را متوقف کرد. این سریال احتمالا به طور کامل رها خواهد شد.

علاوه بر این، طبق سنت اپل در سری آیفون XS، به احتمال زیاد مدل های آیفون 14 پرو دیگر تولید نخواهند شد. این به هیچ وجه نشان نمی‌دهد که محصولات مذکور قدیمی، نامحرمانه یا بی کیفیت هستند. اپل عادت دارد هر سال مدل های پرو را بازنشسته کند و توجه خریداران را به مدل جدید جلب کند.

آیفون 14 احتمالاً با کاهش قیمت خوب به 700 دلار خواهد رسید. اطلاعات دقیقی از سرنوشت آیفون 14 پلاس و آیفون 13 مینی در دست نیست. متأسفانه، این دستگاه ها در زمان خود فروش خوبی نداشتند و مشخص نیست که آیا اپل می خواهد آنها را ادامه دهد یا خیر.

اطلاعات خاصی از سرنوشت آیفون SE در دست نیست. آیا منتظر عرضه سری آیفون 15 هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا