اخبار فناوری

سامسونگ طی یک بیانیه به قطع همکاری با iFixit واکنش نشان داد

بعد از آن iFixit غول فناوری کره جنوبی با اعلام اینکه قصد دارد همکاری خود را با سامسونگ پایان دهد، بیانیه ای رسمی را به اشتراک گذاشته است. با توجه به iFixit، سامسونگ افزایش قابلیت تعمیر او به محصولاتش اهمیت نمی دهد. از 17 ژوئن، این پلتفرم دیگر فروشنده قطعات و ابزارهای شخص ثالث سامسونگ نخواهد بود و به همکاری دو ساله پایان می‌دهد.

سامسونگ از شریک جدید خود در تامین قطعات یدکی محصولات خود رونمایی کرد

سامسونگ در بیانیه ای به بدنه ربات ارائه قطعات یدکی محصولات خود را از طریق وب سایتی به نام تایید کرد Samsungparts.com که به آن منبع دیگری می گویند عبارتند از پشتیبانی می شود و ادامه خواهد داشت. به دلایلی نامعلوم، دسته تعمیر گوشی هوشمند در صفحه اصلی وب سایت سامسونگ وجود ندارد. اما با فشردن دکمه آبی خدمات خود تعمیر می توانید آن را در سمت چپ پیدا کنید.

در حالی که این سایت قطعات یدکی برخی از جدیدترین گوشی های سامسونگ را ارائه می دهد. اما به نظر می رسد که در حال حاضر قطعاتی از چندین مدل دیگر در پلتفرم مذکور وجود ندارد. سامسونگ احتمالاً در ماه ژوئن، زمانی که همکاری با iFixit به طور رسمی پایان می یابد، قطعات بیشتری را به سایت اضافه خواهد کرد.

در اینجا آنچه سامسونگ در مورد پایان دادن به همکاری خود با iFixit می گوید:

سامسونگ متعهد به ارائه خدمات با کیفیت بالا و در دسترس به مشتریان خود است. ما سعی می کنیم گزینه های متنوعی را متناسب با نیازشان به آنها ارائه دهیم، از جمله حضوری، پستی وتعمیر در محل» تسهیل در روند تعمیر محصولات ما. برای افرادی که می‌خواهند از برنامه تعمیر خانه ما استفاده کنند، قطعات، ابزارها و اطلاعات دارای گواهی سامسونگ را برای محصولات واجد شرایط خود در یک وب‌سایت ارائه می‌کنیم: SamsungParts.com که توسط Encompass پشتیبانی می‌شود. ما مفتخریم که با iFixit شریک هستیم. در حال حاضر نمی‌توانیم جزئیات بیشتری در مورد مشارکت خود به اشتراک بگذاریم.

سامسونگ به همکاری خود با iFixit پایان داد

دلایل قطع همکاری iFixit با سامسونگ

کایل وینز، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران iFixit، به The Verge گفت که یکی از بزرگترین دلایل جدایی این شرکت از سامسونگ است. قیمت قطعات یدکی او هست. iFixit همچنین ادعا می‌کند که نتوانسته است برای آخرین دستگاه‌های سامسونگ، مانند Galaxy S23، Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5، قطعات جایگزین رسمی تهیه کند. طبیعتاً، این قطعات اکنون توسط سامسونگ از طریق Encompass در دسترس هستند.

نظر شما درباره تصمیم iFixit برای قطع رابطه با سامسونگ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/25/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%B7%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D9%82%D8%B7%D8%B9-%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-ifixit/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا