اخبار فناوری

چارچوب 5G سری P60 هواوی معرفی شد

احتمالاً می‌دانید که به دلیل ممنوعیت تجارت ایالات متحده، گوشی‌های هوشمند هوآوی از اتصال 5G پشتیبانی نمی‌کنند و فقط به ارائه شبکه 4G محدود می‌شوند. سری جدید هواوی پی 60 از این قاعده مستثنی نیست؛ اما با توجه به چندین مدل قبلی این شرکت، راه حل جایگزینی برای پر کردن این شکاف وجود دارد. اخیراً یک سازنده چینی جعبه‌هایی را معرفی کرده است که شبکه 5G را به آخرین مدل‌های P60 و P60 Pro هواوی می‌آورد.

قاب 5G سری P60 هواوی

در سال 2023، اگر پول زیادی را برای تلفن هوشمند خرج کنید، انتظار دارید آخرین ویژگی های مورد انتظار را دریافت کنید. اگرچه سری هواوی P50 در بیشتر بازارها عرضه شد، اما از اتصال 5G پشتیبانی نمی کرد. با این حال، قاب جدید با پشتیبانی از شبکه 5G از سازنده چینی الکترونیک، پیوند سویا، برای تغییر این وضعیت ساخته شده است. جدیدترین قاب‌های 5G برای هواوی P60 و P60 Pro در دسترس هستند. این قاب در رنگ سفید نقره ای نیز موجود است و با مواد PU ساخته شده است که به دلیل دوام و قابلیت اطمینان بسیار محبوب است.

گفته می‌شود این قاب باندهای فرکانسی 5G SA و NSA را ارائه می‌کند و در صورت اتصال، گزینه‌های مدیریتی جدید 5G را بر روی صفحه نمایش گوشی پرچم‌دار هواوی نصب می‌کند. سیم کارت داخلی این قاب به جای سیم کارت اصلی کار می کند و مراحل نصب آن نیز بسیار ساده است. به سادگی قاب را روی Huawei P60 قرار دهید و این ویژگی به طور خودکار ظاهر می شود و دستورالعمل های روی صفحه نمایش را ارائه می دهد.

قاب 5G سری P60 هواوی

قاب 5G سری P60 هواوی

این دستگاه دارای یک پورت شارژ یکپارچه است که از آخرین فناوری شارژ سریع 88 واتی در هر دو مدل سری P60 پشتیبانی می کند. این کیس همچنین از رابط USB Type-C استفاده می کند که به شما امکان می دهد دستگاه های USB 2.0 OTG و هدست های دیجیتال را متصل کنید. همچنین می توان آن را برای انتقال اطلاعات به کامپیوتر شخصی متصل کرد.

سری هواوی P60 چندی پیش در چین رونمایی شد و ویژگی های امیدوارکننده ای را به خصوص در قسمت دوربین به همراه دارد.

نظر شما در مورد قاب 5G سری P60 هواوی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا