اخبار فناوری

پیش بینی تغییرات نمایشگر از آیفون به آیفون 19 در سال 2027

امروز یک جدول زمانی طولانی تا سال 2027 منتشر شد که تغییرات نمایشگر آیفون‌های تا آیفون 19 را پیش‌بینی می‌کند.

پیش بینی تغییرات نمایشگر آیفون تا آیفون 19

همانطور که از نقشه راه زیر می بینید، انتظار می رود اپل تا سال 2027 تغییرات قابل توجهی در بخش نمایشگر و در خانواده آیفون 19 ایجاد کند. در نهایت، تفاوت بین مدل های حرفه ای و معمولی همیشه حفظ خواهد شد و مدل های معمولی نیز حفظ خواهند شد. حدود 2 سال عقب تر از مدل های حرفه ای.

به عنوان مثال، آیفون های غیرحرفه ای سری آیفون 17 از نمایشگر با نرخ تازه سازی بالا با پنل LTPO بهره مند خواهند شد. دو نسل بعد و در آیفون 19، سیستم تشخیص چهره یا Face ID به زیر صفحه نمایش منتقل می شود. با این حال، دوربین سلفی همچنان در سوراخ نمایشگر باقی خواهد ماند.

آیفون پرو تغییرات قابل توجهی نسبت به سری آیفون 17 خواهد داشت.در سال 2025، این محصولات اپل دارای Face ID در زیر نمایشگر خواهند بود. با این حال، دوربین سلفی در داخل یک سوراخ در صفحه نمایش قرار خواهد گرفت. در مرحله بعد، در سری آیفون 19، کل مجموعه دوربین های سلفی و Face ID به زیر صفحه نمایش می روند تا آیفونی بدون هیچ گونه زائده صفحه نمایش داشته باشید.

ما در مورد نوع پنل یا وضوح و سایر فناوری های ممکن صحبت نمی کنیم. در واقع این نقشه راه به نرخ نوسازی متغیر، وضعیت دوربین سلفی و مجموعه Face ID اشاره دارد.

این نشان می دهد که بزرگترین تغییرات در بخش نمایشگر را باید در آیفون 17 و آیفون 19 مشاهده کرد که به ترتیب در سال 2025 و 2027 عرضه خواهند شد.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر یک آیفون کاملاً بدون ضمیمه هستید؟ آیا آیفون 19 پرو و ​​پرو مکس با این ویژگی می توانند جذاب تر شوند و فروش بیشتری داشته باشند؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا