اخبار فناوری

پشتیبانی نرم افزاری سری گلکسی اس 10 و گلکسی A50 سامسونگ به پایان رسیده است

با انتشار وصله‌های امنیتی آوریل 2023، سامسونگ پشتیبانی نرم‌افزاری چندین گوشی هوشمند خود را متوقف کرد. این گوشی های هوشمند در سال 2019 معرفی شدند.سامسونگ امروز رسما اعلام کرد که از نرم افزار پشتیبانی می کند سری گلکسی اس 10 و گلکسی A50 تمام شد

با وجود پایان پشتیبانی نرم افزاری، گلکسی اس 10 تا 3 ماه دیگر وصله های امنیتی دریافت می کند

پس از چندین سال به روز رسانی، سامسونگ سرانجام پشتیبانی نرم افزاری سری گلکسی اس 10 و گلکسی A50 را متوقف کرد. سری گلکسی اس 10 که اکنون به پایان عمر پشتیبانی نرم افزاری خود رسیده است، شامل یک نسخه استاندارد به همراه یک نسخه و گلکسی اس 10 ای خواهد گفت: تلفن های هوشمند دیگر به روز رسانی نرم افزار را دریافت نخواهند کرد. تمامی محصولات فوق در سه ماهه اول سال 2019 عرضه شدند و به طور پیش فرض دارای نسخه نهم اندروید و رابط کاربری One UI بودند.

گلکسی اس 10 پلاس

گلکسی A50 تاکنون دو به‌روزرسانی اندروید (تا اندروید 11) دریافت کرده است. سری گلکسی اس 10 چندی پیش اندروید 12 را دریافت کرد. طبیعی است که گوشی های هوشمند پرچمدار بیشتر از دستگاه های ارزان قیمت به روز رسانی دریافت می کنند. گفته می شود گلکسی اس 10 5 جی تا سه ماه دیگر به روز رسانی های امنیتی را دریافت می کند. گلکسی اس 10 لایت نیز تا یک سال آینده وصله‌های امنیتی دریافت خواهد کرد.

گلکسی A50

گلکسی اس 10 لایت تقریبا یک سال پس از معرفی سری S10 وارد بازار شد. این گوشی هوشمند به طور پیش فرض دارای نسخه دهم اندروید بود و در چندی پیش موفق به دریافت آپدیت اندروید 13 شد. این دستگاه همچنین سه به روز رسانی اصلی خود را دریافت کرده است و دیگر هیچ به روز رسانی مهمی وجود ندارد. مانند گیزموچینا توجه داشته باشید، اگرچه سامسونگ پشتیبانی نرم افزاری از سری گلکسی اس 10 و گلکسی A50 را متوقف کرده است. اما این گوشی های هوشمند باید به طور معمول بدون هیچ مشکلی کار کنند.

بررسی ویدیویی Galaxy S10e: ارزان تر و بهتر

آیا تا به حال از سری گلکسی اس 10 یا گلکسی A50 سامسونگ استفاده کرده اید؟ نظر شما در مورد این گوشی های هوشمند چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا