اخبار فناوری

مشخصات نمایشگر وان پلاس Ace 2 Pro اعلام شد: تراشه اختصاصی برای کنترل لمسی زیر باران

در یک جهش هیجان‌انگیز برای گوشی‌های هوشمند، رئیس وان پلاس چین، Li Jie، از فناوری پیشگامانه‌ای رونمایی کرد که تجربه کاربر را متحول می‌کند. علاوه‌بر اعلام رسمی مشخصات نمایشگر وان پلاس Ace 2 Pro، مشخص شده است که این گوشی با «کنترل لمسی باران» معرفی خواهد شد؛ یک پیشرفت قابل‌توجه که عملکرد یکپارچه را حتی زمانی که نمایشگر گوشی خیس است، امکان‌پذیر می‌کند.

مشخصات نمایشگر وان پلاس Ace 2 Pro

ویدئویی که اخیراً منتشر شده است، مقایسه مستقیم بین OnePlus Ace 2 Pro و iPhone 14 Pro Max را در یک محیط بارانی به‌نمایش می‌گذارد. نتایج این آزمایش‌ها در دنیای واقعی چشمگیر است، زیرا Ace 2 Pro در سناریوهای مختلف از رقیب خود بهتر عمل می‌کند. از باز کردن قفل با دست خیس گرفته تا پاسخ به تماس‌های تلفنی و مرور عکس‌ها، OnePlus Ace 2 Pro به‌عنوان پیروز این رقابت ظاهر می‌شود.

لی جی این حالت را لمس کرگدن (rhinoceros touch) می‌نامد، یک فناوری انحصاری خودتوسعه‌یافته که پایه و اساس ویژگی کنترل لمسی باران را تشکیل می‌دهد. وان پلاس با گنجاندن لمس باران، مرزهای قابلیت لمسی در صنعت گوشی‌های هوشمند را به جلو می‌برد.

اهمیت این نوآوری با درنظرگرفتن سناریوهای روزمره‌ای که کاربران با آن مواجه می‌شوند، آشکار می‌شود. امکان پیمایش در فیلم‌های کوتاه زیر دوش، پاسخ دادن به پیام‌ها پس از شستن دست‌ها، پاسخ به تماس‌ها در هنگام بارندگی و انجام بازی با دست‌های عرق‌کرده، همگی سناریوهایی هستند که به‌صورت روزمره اتفاق می‌افتند و اهمیت استفاده از چنین فناوری‌ای را برجسته می‌کند.

مشخصات نمایشگر وان پلاس Ace 2 Pro

مشخصات نمایشگر وان پلاس Ace 2 Pro

در پشت صحنه، وان پلاس تلاش‌های قابل‌توجهی را برای تحقق بخشیدن به کنترل لمسی باران انجام داده است. این شرکت یک تراشه سفارشی متناسب با نمایشگر جدید را توسعه داده و از تشخیص دقیق وضعیت صفحه و عملکرد بهینه آن اطمینان حاصل کرده است. تیم وان پلاس با غلبه‌بر چالش‌هایی در این راه، نویز اطراف انگشت را با موفقیت خنثی کرده و سیگنال‌های انگشت را بازیابی کرده است. این پیشرفت، گامی مهم در جهت رسیدگی به مسائل طولانی‌مدت مرتبط با لمس می‌باشد که سال‌ها این صنعت را درگیر کرده است.

لی جی بر تعهد OnePlus Ace 2 Pro به اولویت دادن به قدرت محصول و تجربه کاربری تأکید می‌کند. با پرداختن به نقاط ضعف مشترکی که کاربران با آن مواجه هستند، این شرکت به‌طور مداوم به‌دنبال بهبود تجربه کلی استفاده از گوشی‌های هوشمند است. فناوری لمس باران نوید یک جهش قابل‌توجه به جلو را می‌دهد و کاربران را دعوت می‌کند تا قابلیت‌های آن را به‌طور مستقیم کشف کنند و آن‌ها را به‌طور مطلوب با سایر محصولات مقایسه کنند.

همان‌طور که وان پلاس گامی جسورانه به سمت آینده فناوری تلفن‌های هوشمند برداشته است، OnePlus Ace 2 Pro و فناوری کنترل لمسی باران آن بدون شک نوید تجربه کاربری یکپارچه‌تر و لذت‌بخش‌تری را می‌دهد.

همان‌طور که پیش از این نیز تأیید شده بود، وان پلاس درنظر دارد تا گوشی هوشمند Ace 2 Pro خود را در تاریخ 25 مردادماه معرفی کند. طبق پوستر رسمی این شرکت، گوشی مذکور علاوه‌بر فناوری فوق، به نمایشگر پیشرفته 6.74 اینچی +FHD با رفرش‌ریت 120 هرتز مجهز شده است که پنل آن از نوع جدید +Q9 ساخت برند چینی BOE می‌باشد.

نظر شما درباره مشخصات نمایشگر وان پلاس Ace 2 Pro و فناوری کنترل لمسی زیر باران آن چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/09/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-ace-2-pro-%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D8%AF-%D8%AA%D8%B1%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا