اخبار فناوری

پتنت آنر به یک گوشی تاشو با ظاهری عجیب اشاره دارد

با گذشت زمان، توسعه دستگاه‌های تاشو رو به افزایش است و علاوه بر برندهای فعال در این بخش، زمزمه‌هایی مبنی بر ورود اپل به… مک بوک تاشو و او نیز می شنود. با این حال، اکثر این دستگاه ها در حال حاضر در دسته گوشی های تاشو قرار می گیرند. اخیراً برند آنر پتنتی را برای یک گوشی تاشو ثبت کرده است که طراحی عجیبی با گوشه های تیز دارد.

تلفن تاشو ثبت اختراع

بر اساس جزئیات در وب سایت اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) منظره آنر یک پتنت برای طراحی جدید گوشی تاشو به دست آورده است. این پتنت که در سال 2022 ثبت شد و در این ماه تایید شد، طراحی دستگاهی را نشان می‌دهد که می‌تواند گوشی آنر را از بقیه متمایز کند.

تلفن تاشو ثبت اختراع

تلفن تاشو ثبت اختراع

قابل توجه ترین جنبه در تصاویر ثبت اختراع، گوشه های زاویه ای دستگاه است. اگرچه این طراحی عنصر منحنی موجود در سایر گوشی‌های تاشو را ندارد، اما ظاهری آینده‌نگر و برتر را ارائه می‌دهد.

این پتنت هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات فنی دستگاه فاش نمی کند، اما می بینیم که این گوشی یک صفحه نمایش تمام صفحه با یک بریدگی الماسی شکل برای دوربین ها خواهد داشت و احتمالاً شامل یک سیستم دوربین دوگانه می شود.

این اولین بار نیست گوشی تاشو Honor می شنویم که ایستگاه چت دیجیتال قابل اعتماد قبلاً اشاره کرده بود که تلفن تاشو Honor دارای صفحه نمایش بدون حاشیه است که لبه های صفحه مستقیماً به قاب گوشی متصل می شود. بنابراین Honor ممکن است به دنبال ارائه یک تجربه تماشای عالی برای کاربران باشد.

اگر شایعات صحت داشته باشند، گوشی تاشو آنر می تواند رقیب مستقیم سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 باشد که انتظار می رود در جولای 2024 عرضه شود و موتورولا ریزر 50 اولترا که انتظار می رود در ماه های آینده عرضه شود.

در حالی که نام رسمی گوشی تاشو آنر هنوز مشخص نیست، شایعه شده است که این دستگاه می تواند آنر مجیک وی فلیپ نامیده شود.

نظر شما در مورد پتنت گوشی تاشو Honor با طراحی عجیبش چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/27/%D9%BE%D8%AA%D9%86%D8%AA-%D8%A2%D9%86%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%DB%8C%DA%A9-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%D8%B8%D8%A7%D9%87%D8%B1%DB%8C-%D8%B9%D8%AC%DB%8C%D8%A8-%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا