اخبار فناوری

هواوی از لوگو Ultimate Design برای محصولات لوکس خود رونمایی کرد

با اتمام قرارداد هواوی و Porsche Design در ارائه محصولات لوکس برند چینی، این شرکت کمتر از یک ماه پیش برند لوکس اختصاصی خود با نام Ultimate Design را معرفی کرده و دو دستگاه از این سری شامل یک گوشی هوشمند (Mate 60 RS Ultimate Design) و یک ساعت هوشمند (Huawei Watch Ultimate) را عرضه کرد. حال امروز، هواوی به‌صورت رسمی از لوگو برند لوکس Ultimate Design خود پرده برداشت تا محصولات خاص این شرکت راحت‌تر با این علامت شناخته شوند.

لوگو Ultimate Design هواوی

با توجه به طراحی، لوگوی Huawei Ultimate Design دارای شکل و الگوی متقارن محوری بوده و از حروف اول “U” و “D” تشکیل شده است. هر دوی این حروف اول یک “H” را در وسط ترکیب می‌کنند و درعین‌حال با یکدیگر ترکیب می‌شوند. این نشان‌دهنده احساس ارزش برند با کیفیت بالا و تجربه محصولات است.

پیش از این، هواوی همچنین برای حفظ این نام، علامت تجاری Ultimate Design را ثبت کرده بود. ماه گذشته، هواوی از برند جدید لوکس خود با نام Ultimate Design رونمایی کرد که رده‌بالاترین دستگاه‌های خاص این شرکت را شامل می‌شود. بنابراین این شرکت برند لوکس خود را فقط به گوشی‌های هوشمند محدود نمی‌کند.

لوگو Ultimate Design هواوی

لوگو Ultimate Design هواوی

در کنار این اعلامیه، هواوی همچنین دو محصول با نام تجاری Mate 60 RS Ultimate Design و Watch Ultimate Design را روانه بازار کرد.

Mate 60 RS Ultimate Design ظاهری جدید و منحصربه‌فرد در پنل پشتی سرامیکی قرمز و مشکی دارد. این شرکت همچنین یک طرح هنری روی گوشی حک کرده است. Mate 60 RS از یک تم منطبق برای پشتیبانی از تجربه کاربری خود استفاده می‌کند. از سوی دیگر، نمایشگر 6.82 اینچی OLED این گوشی با فناوری 120 هرتزی LTPO ارائه می‌شود.

این دستگاه فوق‌العاده دارای 16 گیگابایت رم و گزینه‌های ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی است. عکاسی در این گوشی توسط یک سیستم دوربین با کیفیت بالا شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم ده‌متغیره بین f/1.4 و f/4.0 انجام می‌شود. این گوشی همچنین دارای یک دوربین فوق‌عریض 40 مگاپیکسلی و یک دوربین زوم پریسکوپی و سوپر ماکرو 48 مگاپیکسلی است.

Watch Ultimate Gold Edition نمونه‌ای از این است که چگونه یک دستگاه فوق لوکس می‌تواند به‌راحتی روی مچ بنشیند. این ساعت هوشمند قاب فوق‌العاده چشم‌نوازی داشته که از جنس نانو کریستالی با شش لایه طلای 18 عیار می‌باشد.

نظر شما درباره لوگو Ultimate Design هواوی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/22/%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-ultimate-design-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3-%D8%AE%D9%88%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا