اخبار فناوری

ویژگی “Show Once” برای پیام های واتس اپ ارائه می شود

ظاهراً واتس اپ در حال توسعه ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می دهد پیام هایی ارسال کنند که پس از مشاهده توسط گیرنده به طور خودکار حذف می شوند. این ویژگی با نام گزینه “view-one” شناخته می شود و در حال حاضر در نسخه بتا این پلتفرم در حال آزمایش است.

عملکرد “نمایش یک بار” برای پیام های WhatsApp

بر اساس گزارش‌ها، واتس‌اپ در حال آزمایش ویژگی جدیدی به نام «نمای واحد» است که از کپی کردن یا ارسال پیام‌های مشاهده‌شده توسط گیرندگان جلوگیری می‌کند. همچنین، گیرندگان نمی توانند از این پیام ها اسکرین شات بگیرند. این قابلیت در واتس اپ بتا 2.22.25.20 برای اندروید دیده شد.

واتس اپ قبلاً ویژگی مشابهی را برای عکس ها و فیلم ها ارائه می دهد، اما هنوز برای پیامک در دسترس نبود. این امر باعث شد تا این پلتفرم از رقبای خود عقب بماند زیرا سایر برنامه های پیام رسان محبوب مانند اسنپ چت برای مدت طولانی این ویژگی را ارائه کرده اند. واتس اپ با ارائه گزینه ای برای ارسال پیام هایی که پس از مشاهده توسط گیرنده به طور خودکار حذف می شوند، سعی می کند همان سطح امنیت و حریم خصوصی را برای کاربران خود فراهم کند.

گزینه view-one تنها ویژگی پیام رسانی واتس اپ نیست که توسط واتس اپ ارائه شده است. این پلتفرم در حال حاضر به کاربران اجازه می دهد پیام هایی را ارسال کنند که به طور خودکار پس از مدت زمان مشخصی ناپدید می شوند. این ویژگی برای چت های فردی و گروهی در دسترس است و اجازه می دهد پیام ها پس از 24 ساعت تا 90 روز بسته به تنظیمات کاربر ناپدید شوند.

نظر شما در مورد این ویژگی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا