اخبار فناوری

ویژگی هوش مصنوعی Recall مایکروسافت آینده کامپیوترهای شخصی را متحول می‌کند

امشب در رویداد مایکروسافت، برند Copilot Plus برای کامپیوترهای مجهز به هوش مصنوعی فاش شد. یکی از این حالت ها به نام «یادآوری» یا «یادآوری» شناخته می شود. همانطور که قبلاً ذکر شد، ویژگی Recall AI مایکروسافت در حال متحول کردن آینده محاسبات شخصی است.

قابلیت احضار هوش مصنوعی مایکروسافت

ویژگی فراخوان کلید مایکروسافت برای باز کردن قفل آینده رایانه های شخصی است. این ابزار جدید پیشگامانه مایکروسافت که با هوش مصنوعی کار می کند می تواند یک … مورخ شخصی هر آنچه را که در رایانه خود “دیدید” یا “کردید” را جستجو کنید و به خاطر بسپارید.

مایکروسافت قابلیت فراخوانی مبتنی بر هوش مصنوعی را برای ویندوز 11 معرفی کرده است.

همانطور که قبلاً ذکر شد، این ابزار جدید همه چیزهایی را که در رایانه خود می بینید و انجام می دهید را پیگیری می کند و سپس به شما امکان می دهد همه موارد ذکر شده را جستجو و بازیابی کنید.

مایکروسافت در هوش مصنوعی برتر است او به یاد می آورد در داخل AI Explorer قرار می گیرد و عملکرد آن بسیار گسترده خواهد بود. این شامل موارد زیر است:

1- کارهایی را که انجام می دهید در برنامه های مختلف ضبط کنید.

۲- ارتباطات خود را در جلسات آنلاین پیگیری کنید.

3- تمام سایت هایی را که برای تحقیق بازدید کرده اید به خاطر بسپارید.

و …

برای استفاده از این قابلیت، کافیست از اپراتور پاسخ به تماس برای نمایش تصویر برای بازه زمانی مورد نظر استفاده کنید. البته نگرانی هایی وجود دارد حریم خصوصی این اتفاق می افتد، اما مایکروسافت به کاربران قول می دهد که لیست این موارد در دستگاه شما باقی خواهد ماند. همچنین می توانید محتوای ضبط شده را متوقف یا حذف کنید یا برنامه ها یا وب سایت های خاصی را از این عملکرد حذف کنید.

در واقع، هر کاری که در رایانه خود انجام می دهید در یک جدول زمانی قابل کاوش ظاهر می شود. می توانید در آن اسکرول کنید. همچنین می‌توانید رویدادهای جلسه آنلاین را به‌صورت متنی به لطف Live Captions جستجو کنید.

اگر این توضیحات آشنا به نظر می رسند، مایکروسافت از قبل ایده مشابهی دارد ویندوز 10 Schedule نامیده می شود امتحان شد اما این ویژگی در سال 2021 متوقف شد. بد نیست بدانید که در حال حاضر یک برنامه بسیار مشابه برای مک به نام Rewind وجود دارد. این برنامه روی مک های سری M اجرا می شود و مانند Recall، هر کاری را که انجام می دهید ضبط می کند، به تمام جلسات شما گوش می دهد و به شما امکان می دهد آنها را به خاطر بسپارید.

با این حال، با ویژگی Recall مایکروسافت، یکپارچگی عمیق بومی با ویندوز دریافت می کنید، در حالی که Rewind نرم افزار شخص ثالثی است که باید آن را نصب کرده و مجوزهای سیستم را به آن بدهید.

باید بدانید که قابلیت فراخوانی روی هر کامپیوتر ویندوز 11 کار می کند نه. شما باید یکی از بسیاری از رایانه های جدیدی را که همراه شما آمده است داشته باشید برند Copilot Plus این گوشی که از کوالکام اسنپدراگون جدید پشتیبانی می کند، منتشر خواهد شد

مایکروسافت از کامپیوترهای Copilot Plus رونمایی کرد

شما چی فکر میکنید؟ به نظر شما این ویژگی می تواند جذاب باشد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/20/%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-recall-%D9%85%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D8%A7/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا