اخبار فناوری

ویژگی تشخیص خرابی اپل با گزارشات نادرست کاربران مواجه شده است

تشخیص تصادف یکی از جذاب ترین ویژگی هایی است که در سال های اخیر در گوشی های اپل و گوگل دیده ایم. این ویژگی زمانی که تصادف می کنید و نمی توانید با اورژانس تماس بگیرید بسیار مفید است. با این حال، به نظر می رسد که اخیراً ویژگی تشخیص خرابی اپل با گزارش های اشتباه کاربران مواجه شده است. با مایفون مگ با بودن

ویژگی تشخیص خرابی اپل با گزارشات نادرست کاربران مواجه شده است

ویژگی جدید تشخیص تصادف خودرو در آیفون و اپل واچ در صورت وجود خطر تصادف به طور خودکار با خدمات اورژانس تماس می گیرد. در حالی که این ویژگی در برخی موارد کمک زیادی کرده است، برخی از بررسی ها دارای اشکالاتی نیز هستند. ویژگی تشخیص تصادف اتومبیل اپل در معرض برخی از خطاهای گزارش شده است. این اظهارات نادرست وظیفه امدادگران را افزایش می دهد.

دوایت یوچیم، مدیر اجرایی انجمن جستجو و نجات کلمبیا در کانادا، گفت که اخیراً حداقل سه هشدار نادرست دریافت کرده است. پس از رسیدن امدادگران به محل، متوجه شدند که کسی آسیب ندیده است، بنابراین این سازمان با اپل تماس گرفت و مشکل را به این شرکت گزارش داد. این شرکت اکنون تایید کرده است که ویژگی تشخیص برخورد خودرو به روز شده است. با این حال، در حال حاضر هیچ آزمایش واقعی برای به روز رسانی وجود ندارد تا ببینیم آیا مشکل را برطرف می کند یا خیر.

ویژگی تشخیص خرابی اپل

یوچیم گفت که اغلب وقتی درخواست کمک اضطراری دریافت می‌شود، امدادگران بلافاصله وارد عمل می‌شوند و از آنجایی که مطمئن نبودند کسی واقعاً دچار مشکل شده باشد، برای آنها تردید وجود داشت. با این حال، همه آنها کار خود را انجام دادند و حتی یک هلیکوپتر فرستادند، اما در نهایت معلوم شد که کسی آسیب ندیده است. این کار به منابع انسانی زیادی برای نجات جان قربانیان نیاز دارد. یوچیم امیدوار است پس از به روز رسانی این ویژگی، نسخه جدید این گونه موارد و گزارش های اشتباه را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

برخی از کاربران همچنین گزارش داده اند که ویژگی تشخیص خرابی اپل اغلب هشدارهای نادرست ارسال می کند. طبق گزارش‌ها، در حین فعالیت‌های پرسرعت مانند دویدن در پارک یا سایر ورزش‌های پرسرعت، کاربران سری آیفون 14 اغلب هشدار تصادف خودرو را دریافت می‌کنند. در همین راستا، اپل به روز رسانی نرم افزاری را برای بهینه سازی این موضوع تشخیص تصادفات ترافیکی منتشر کرده است. اما از دیدگاه فعلی، این بهینه سازی مشکل را به طور کامل حل نمی کند.

مشکل ویژگی تشخیص تصادف اپل چیست؟ !
اپل می‌گوید ویژگی‌های تشخیص تصادف پیشرفته‌اش مبتنی بر الگوریتم‌های حرکتی پیشرفته طراحی شده توسط اپل است که در بیش از یک میلیون ساعت رانندگی در دنیای واقعی و داده‌های تصادف ثبت‌شده آموزش دیده‌اند. قابلیت تشخیص تصادف خودرو از حسگرهایی مانند شتاب سنج و ژیروسکوپ آیفون یا اپل واچ استفاده می کند که از این سنسورها پشتیبانی می کنند.

ویژگی تشخیص خرابی اپل

حسگر حرکتی: همه دستگاه ها مجهز به یک ژیروسکوپ سه محوره و یک شتاب سنج با جاذبه بالا هستند که می تواند حرکت بیش از 300 بار در ثانیه را نمونه برداری کند. این بدان معناست که دستگاه شما می تواند لحظه دقیق ضربه و همچنین هرگونه تغییر در حرکت یا مسیر خودرو را تشخیص دهد.
میکروفون: این میکروفون برای تشخیص سطوح صدای بلندی که می تواند نشانه تصادف باشد استفاده می شود. اپل می گوید که میکروفون تنها زمانی روشن می شود که وضعیت رانندگی شناسایی شود و صدای واقعی کاربران ضبط نخواهد شد.
فشارسنج: اگر کیسه هوا با پنجره های بسته باز شود، فشارسنج می تواند تغییرات فشار هوا را تشخیص دهد.
GPS: خوانش ها می توانند سرعت قبل از تصادف و هرگونه بی حرکتی ناگهانی را تشخیص دهند.
بازی ماشین و بلوتوث: وقتی این دو فعال هستند سیگنال دیگری به الگوریتم می دهند که گوشی در ماشین است و شروع به توجه به وضعیت برای تصادفات احتمالی می کند.

مطابق با GizChinaاگر در تصادف رانندگی هستید و پاسخ نمی دهید، این ویژگی به طور خودکار با اورژانس تماس می گیرد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا