اخبار فناوری

تاریخ معرفی Honor 80 GT و تبلت جدید این برند مشخص شد: 5D 1401

مدتی است منتظرم Honor 80 GT هستند. امروز به طور رسمی تاریخ عرضه این محصول مورد بحث قرار گرفت. تاریخ معرفی Honor 80 GT و تبلت جدید این برند مشخص شده است و باید منتظر رونمایی از 5D 1401 باشیم.

Honor 80 GT

آنر یک تیزر رسمی در صفحه Weibo خود منتشر کرد و تاریخ عرضه گوشی هوشمند جدید خود را اعلام کرد. آنر 80 GT که هفته گذشته گواهینامه 3C را در چین دریافت کرد، دوشنبه آینده، 5 دسامبر 1401، رسما معرفی خواهد شد.

برخی از طراحی های این گوشی در پوستر رسمی مشخص است. طراحی نسبتا قدیمی مستطیل عمودی مشکی که شامل دوربین ها می شود برای این گوشی انتخاب شده که شاید خیلی هم بد نباشد. نطر شما چی هست؟

Honor 80 GT

Honor 80 GT

این گوشی راه‌اندازی خود را با تبلت جدید Honor که در تیزر دوم نشان داده شده است، به اشتراک خواهد گذاشت. هیچ خبری در مورد این تبلت وجود ندارد، اما دارای پشتیبانی از قلم و فلاش LED برای تنها دوربین خود خواهد بود.

Honor 80 GT چهارمین گوشی خانواده آنر 80 خواهد بود که ماه گذشته رونمایی شد. همانطور که از نام آن پیداست، باید بر عملکرد یا بازی تأکید کند، که حداقل از ظاهر آن مشخص نیست.

طراحی دوربین و محل قرارگیری دکمه تنظیم صدا نشان می دهد که Honor Pad طراحی جدیدی دارد. شایعات حاکی از آن است که می‌توان آن را Honor V8 Pro نامید و انتظار می‌رود در هفت روز منتهی به این رویداد، تیزرهای رسمی بیشتری را ببینیم.

منتظر این محصولات هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا