اخبار فناوری

ویژگی‌های جدید iOS 17 اپل فاش شد: جستجوی بهبود یافته، جزیره پویا و مرکز کنترل

با نزدیک شدن به معرفی رسمی سیستم عامل جدید اپل به نام iOS 17 در کنفرانس WWDC 2023 در ماه ژوئن چندین ویژگی جدید از این نسخه فاش شد که دید کامل تری از قابلیت های آن به ما می دهد. این افشاگر ادعا می کند که یک نمای کلی از برنامه های اپل برای iOS 17 ارائه می دهد، اما متأسفانه حاوی جزئیات خاصی نیست.

ویژگی های جدید iOS 17 اپل

این افشا توسط کاربر تحلیلگر941 در توییتر فاش شد که او قبل از عرضه آیفون 14 پرو در سال گذشته، جزئیات خاصی را در مورد جزیره دینامیک به طور دقیق به اشتراک گذاشته است. با این حال، او چندین سال است که سابقه ثابتی در انتشار اطلاعات دقیق نداشته است. مبهم بودن این شایعه نیز باعث می شود بیش از حد معمول آن را زیر سوال ببریم. با این حال، ما در حال حاضر با این شایعه برخورد می کنیم.

اول از همه، منبع ادعا می کند که iOS 17 از تمام مدل های آیفونی که iOS 16 برای آنها منتشر شده است، پشتیبانی می کند. با این حال، ظاهرا هنوز سوالاتی در مورد سازگاری دستگاه‌های دارای iPadOS 17 وجود دارد و منبع می‌گوید آی‌پدهایی با تراشه‌های A9 و A10 Fusion ممکن است به‌روزرسانی جدید را دریافت نکنند. اما طبق گزارشات، اپل در دو تا سه هفته آینده تصمیم نهایی خود را در این زمینه خواهد گرفت.

بر اساس اطلاعات فاش شده، «عملکرد، کارایی، پایداری و پشتیبانی طولانی مدت از دستگاه های قدیمی از ویژگی های اصلی این نسخه است.برخی از ویژگی های جدید iOS 17 عبارتند از:

تنظیمات اضافی برای نمایشگر همیشه روشن آیفون 14 پرو

فیلترهای اضافی برای حالت های فوکوس

تغییرات و گزینه های اضافی برای مدیریت اعلان ها

حالت دسترسی سفارشی

بهبودهای کلید خودرو و اجرای ویژگی‌های بیشتر در برنامه کیف پول

تغییرات رابط کاربری در برنامه Health، از جمله تغییرات در رابط Favorites

عملکرد به طور قابل توجهی برای جستجو و Spotlight بهبود یافته است

ویژگی های جدید جزیره پویا سری آیفون 14 پرو

تغییرات اپلیکیشن دوربین؛ در ابتدا فقط برای آیفون 14 پرو برنامه ریزی شده بود و ممکن است در نهایت با سری بعدی آیفون 15 به جای همه دستگاه های دارای iOS 17 عرضه شود.

ویژگی های جدید iOS 17 اپل

ویژگی های جدید iOS 17 اپل

در نهایت، و شاید مهم‌تر از همه، لو رفتن نشان می‌دهد که اپل در حال آزمایش «ویجت‌های فعال» است که شامل «عملکرد با یک کلیک، لغزنده‌ها و غیره» می‌شود. برای کمک به پویایی بیشتر ویجت ها. با این حال، ظاهراً این ویژگی در حال آزمایش است و در حال حاضر تأیید نشده است.

متأسفانه، این تمام این افشاگری است که ارائه می دهد. به طور خاص، برخی از حوزه‌های بزرگی را که ظاهراً اپل در iOS 17 روی آنها تمرکز کرده است، نشان می‌دهد، اما جزئیات خاصی ارائه نمی‌کند. همانطور که قبلاً گفتیم، این چیزها را با یک دانه نمک مصرف کنید. خوشبختانه اپل در کمتر از دو ماه دیگر در WWDC 2023 به طور رسمی iOS 17 را معرفی خواهد کرد.

نظر شما در مورد ویژگی های احتمالی جدید iOS 17 اپل چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا