اخبار فناوری

نوشتن متن روی تصویر در واتس اپ مشابه اینستاگرام است

واتس اپ، اینستاگرام و فیسبوک 3 پلتفرم متا محبوب هستند. اشتراک بین این پلتفرم ها واقعا زیاد است و هر روز در حال افزایش است. در همین راستا اخیرا شنیده ایم که نوشتن متن روی تصویر در واتس اپ شبیه اینستاگرام است.

نوشتن متن روی تصویر در واتس اپ

اخیراً گزارش شده است که آخرین نسخه بتای WhatsApp با نسخه 2.23.7.17 شامل یک ویرایشگر متن جدید است که هنگام نوشتن متن روی تصویر فعال می شود. این نوشتن متن روی تصویر هنگام ارسال تصویر برای مخاطب شما و یا به روز رسانی وضعیت (Status) دیده می شود و دقیقا مانند ارسال یک استوری در اینستاگرام است. تصویر زیر را ببینید:

با این به‌روزرسانی، واتس‌اپ اکنون حداقل ۷ فونت مختلف از جمله Calistoga، Courier Prime، Damion، Exo 2 و Morning Breeze را ارائه می‌کند. برخی از فونت های موجود از نظر بصری مشابه فونت های اینستاگرام هستند.

برای اینکه متن روی تصاویر خاص بهتر برجسته شود، آخرین نسخه بتا واتس اپ به شما امکان می دهد رنگ پس زمینه متن را نیز تغییر دهید. شما همچنین می توانید از این گزینه برای جلوه های هنری استفاده کنید، مانند زمانی که می خواهید متن را متمایز کنید. علاوه بر این، تنظیمات تراز متن در این نسخه ارائه شده است.

به نظر می‌رسد که تجربه ویرایشگر متن جدید در چندین مرحله برای کاربران بتا واتس‌اپ ارائه می‌شود. این ویژگی هنوز نهایی نشده است و تا انتشار کلی آن فاصله داریم.

نطر شما چی هست؟ آیا این گزینه برای نوشتن متن روی تصویر در واتس اپ برای شما مفید است؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا