اخبار فناوری

آیا تولید گوشی تاشو مایکروسافت Surface Duo 2 متوقف شده است؟

Surface Duo محصول جالبی است که در عین حال بسیار عجیب به نظر می رسد. هر از چند گاهی موجودی این گوشی تاشو مایکروسافت تمام می شود و پس از مدتی عدم دسترسی به خرید، کاربران تصور می کنند این محصول به پایان عمر خود رسیده است. اما آیا این بار گوشی تاشو مایکروسافت Surface Duo 2 واقعاً متوقف شده است؟

آیا این درست است که مایکروسافت Surface Duo 2 را کنار گذاشته است؟

چندین گزارش حاکی از آن است که این شرکت در حال حاضر فعال است Surface Duo 3 آثار. در ضمن اگر بخواهید نسل فعلی این دستگاه یعنی Surface Duo 2 را تهیه کنید، فقط می توانید یک مدل دست دوم را از فروشگاه هایی مانند آمازون و eBay خریداری کنید.

به نظر می رسد مایکروسافت بیشتر موجودی Surface Duo 2 خود را فروخته است و گزارشی از Windows Central نشان می دهد که تولید آن به پایان رسیده است. این دستگاه در اکثر خرده فروشان موجود نیست، اما نمونه های استفاده شده در برخی از فروشگاه های آنلاین وجود دارد.

Surface Duo 2

Surface Duo 2

مایکروسافت می گوید Surface Duo 2 همچنان پرچمدار آن است

در همین حال پس از انتشار این گزارش، مایکروسافت اعلام کرد که Surface Duo 2 یکی از مهم ترین محصولات این شرکت است و تولید آن متوقف نخواهد شد.

پاسخ رسمی مایکروسافت به این گزارش این است:

“ما آگاه هستیم که عرضه این محصول در حال حاضر با کمبود موجودی در بازارهای مختلف مواجه است. در حالی که ما در حال حاضر اطلاعات موجودی محصول را برای به اشتراک گذاشتن نداریم، Surface Duo همچنان بخش مهمی از سبد سرفیس است.”

مایکروسافت Surface Duo 2 پاییز سال گذشته معرفی شد و پس از این مدت کوتاه بدون جانشین، توقف تولید بسیار بعید به نظر می رسد. نظر شما چیه؟ آیا این محصول برای شما جذاب است؟ آیا موفقیت را اینگونه می بینید؟

مایکروسافت Surface Duo 2 رسما معرفی شد: اسنپدراگون 888، سه هسته ای دو هسته ای و پشتیبانی 5G و قلم

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا