اخبار فناوری

نمایشگر تاشو گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ احتمالا بدون چروک خواهد بود

برند کره ای سامسونگ به عنوان یکی از نام های پیشرو در بازار محصولات صفحه نمایش تاشو، از نظر فروش نسبت به رقبای خود برتری دارد، اما از نظر فناوری های جدید چندان پیشگام نیست. همانطور که مشخص است، Galaxy Z Flip 6 این روند را تغییر خواهد داد. در گزارشی جدید، گزارش شده است که نمایشگر تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 احتمالاً بدون چروک خواهد بود.

قابلیت از بین بردن چین و چروک صفحه نمایش تاشو گلکسی زد فلیپ 6

نسل به نسل گوشی های تاشو سامسونگ بهتر می شوند اما اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم که این پیشرفت کند است!

در حالی که برندهای چینی ویژگی های پیشرفته و بهبودهای سخت افزاری را با هر نسل جدید از تلفن های تاشو خود به ارمغان می آورند، سامسونگ محتاط است. یکی از مورد انتظارترین پیشرفت هایی که کاربران از سامسونگ درخواست کرده اند، کاهش چروک های صفحه نمایش است.

خبر خوب این است که ممکن است سامسونگ بالاخره آماده دستیابی به این موفقیت باشد گلکسی زد فلیپ 6 فراهم كردن

گلکسی زد فلیپ 6 اسلاید

بر اساس گزارشی که توسط نشریه کره ای TheElec منتشر شده است، سامسونگ تصمیم به استفاده از آن گرفته است شیشه بسیار نازک و ضخیم تر (UTG). از آن در صفحه نمایش تاشو Galaxy Z Flip 6 استفاده کنید. تصور کنید ضخامت UTG مورد استفاده در Galaxy Z Flip 5 30 میکرومتر است، در حالی که ضخامت UTG استفاده شده در Galaxy Z Flip 6 30 میکرومتر است. 50 میکرومتر دریافت خواهید کرد.

اعتقاد بر این است که این افزایش ضخامت باعث می شود چین و چروک های صفحه نمایش کمتر به چشم بیایند و دوام صفحه نمایش را بهبود بخشد.

جدای از کاهش چین و چروک صفحه، دوام بهبود یافته یکی دیگر از تغییرات مثبت نتیجه این انتخاب است. از آنجایی که گوشی های تاشو جدید هستند و قطعات متحرک زیادی دارند، دوام بالاتر همیشه مورد استقبال قرار می گیرد.

اگر این اطلاعات دقیق باشد، سامسونگ در نهایت می‌تواند با برندهای چینی رقابت کند و گوشی‌هایی با نمایشگر روشن‌تر و چروک‌تر عرضه کند. انتظار می رود که این گوشی از تراشه باشد اسنپدراگون 8 نسل 3دوربین اصلی بهبود یافته و مصرف باتری بزرگتر.

این گزارش نیز این ادعا را دارد گلکسی زد فلیپ 6 از همان لولای اشکی گلکسی زد فلیپ 5 استفاده می کند. با این حال، سامسونگ می تواند سال آینده از یک شاسی و لولای جدید استفاده کند. این پیشرفت‌ها می‌توانند ظاهر چین‌های صفحه را بیشتر کاهش دهند و حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش را نازک‌تر کنند.

شما چی فکر میکنید؟ آیا منتظر Galaxy Z Flip 6 هستید؟ آیا تا به حال به خرید یک گوشی تاشو فکر کرده اید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/18/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D8%AF-%D9%81%D9%84%DB%8C%D9%BE-%DB%B6-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%AD/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا