اخبار فناوری

تیزر ساعت هوشمند هواوی واچ ۴ با دکمه چرخان دیده شد

ساعاتی پیش برای شما نوشتیم که تاریخ معرفی تبلت هواوی MatePad Air مشخص شده و ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ خواهد بود. به نظر می‌رسد در همین رویداد باید شاهد معرفی ساعت هوشمند جدید این برند هم باشیم. به تازگی تیزر ساعت هوشمند هواوی واچ ۴ با دکمه چرخان دیده شده است.

تیزر ساعت هوشمند هواوی واچ ۴

با انتشار تیزر رسمی از Huawei Watch 4 شاهد طراحی دایره‌ای شکل و فاصله اندک بین شیشه محافظ صفحه‌نمایش و قاب فلزی آن هستیم. چیزی که Huawei Watch 4 را از دیگر محصولات این برند متمایز می کند دکمه چرخان آن خواهد بود که ظاهر مکانیکی‌تر و مشابه به ساعت معمولی را به آن می‌دهد. و البته بله، از این نظر شبیه به اپل واچ!

هواوی Watch 4 با طیف وسیعی از ویژگی‌های جدید و بهبود یافته، از جمله پشتیبانی از پیام ماهواره‌ای BeiDou عرضه خواهد شد. این فناوری که “Breaking the Sky” یا “شکستن آسمان” نام دارد به کاربران این امکان را می‌دهد تا تماس‌های اضطراری را حتی بدون پوشش شبکه مخابراتی ارسال کنند. این می تواند یک فاکتور مهم برای افرادی باشد که از فعالیت‌های خارج از منزل لذت می برند، زیرا سطح جدیدی از ایمنی را فراهم می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های احتمالی و هیجان انگیز هواوی واچ ۴ پایش قند خون است که تا ۸۵ درصد دقت دارد. اگر درست باشد این قابلیت هواوی را جلوتر از اپل قرار می‌دهد. البته اپل هم روی فناوری مشابهی کار می‌کند اما ممکن است تا چندین سال دیگر آن را به طور رسمی معرفی نکند.

این قابلیت می‌تواند پیشرفت قابل توجهی برای افراد مبتلا به دیابت باشد، زیرا به آنها اجازه می دهد تا سطح گلوکز خون خود را بدون نیاز به خراش دردناک پوستی پایش کنند.

هواوی واچ ۴ همچنین دارای یک ماده زیرکونیایی منحصر به فرد برای شیشه محافظ صفحه است که دوام عالی و خواص ضد ترک را ارائه می دهد. این آن را به گزینه‌ای عالی برای هرکسی که خواهان یک ساعت هوشمند بادوام است تبدیل می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر ساعت هوشمند ۲۰۲۳ هواوی هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/08/%D8%AA%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D9%88%D8%A7%DA%86-%DB%B4-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%DA%A9%D9%85%D9%87-%DA%86%D8%B1%D8%AE/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا