اخبار فناوری

نسخه مدیاتک Oneplus Ace 2 با ابعاد 9000 ارائه می شود؟

اخیرا برندهای چینی با همکاری نزدیک برند تایوانی مدیاتک سعی در تجهیز نسخه ویژه دستگاه های خود به تراشه های Dimensity دارند. در همین راستا اخیرا گزارش هایی از نسخه Mediatek Oneplus Ace 2 با ابعاد 9000 منتشر شده است.

نسخه مدیاتک Oneplus Ace 2

گفته می شود با وجود تغییر تراشه از اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول به ابعاد 9000، بدنه شیشه ای و کلید کشویی برای تنظیم حالت صدا وجود خواهد داشت. این دستگاه با کد PHP110 توسعه یافته است. البته توجه داشته باشید که این دستگاه ممکن است به عنوان OnePlus Ace 2 Dimensity Edition معرفی نشود و با نام OnePlus Nord 3 عرضه شود.

آیا مدیاتک Dimension 9000 می تواند در بنچمارک ها اسنپدراگون 8 نسل 1 را شکست دهد؟ پاسخ را می توان در لیست رسمی AnTuTu یافت!

چیپست Mediatek Dimension 9000 و حداقل در آزمایشات، آنقدرها از نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس کمتر نیست، اما قیمت آن حدود 30 درصد کمتر است. این به کاهش قیمت نسخه مدیاتک کمک می کند. گفته می شود با این تراشه می تواند تا 16 گیگابایت حافظه رم داشته باشد.

امتیاز 9000

امتیاز 9000

همچنین گفته می‌شود که این گوشی دارای یک پنل 6.7 اینچی AMOLED است که از کاهش نور 2160 هرتز و وضوح 2772 در 1240 پیکسل پشتیبانی می‌کند. این یک صفحه نمایش تخت با حاشیه های کم خواهد بود.

این نسخه احتمالا دارای شارژر سیمی سریع 80 واتی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. در بخش دوربین، یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی اعضای اصلی تنظیم دوربین سه گانه آن هستند.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر گوشی جدید OnePlus هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا