اخبار فناوری

موتورولا سال آینده دو گوشی تاشو سری Razer را معرفی خواهد کرد

پس از ماه‌ها افشاگری و تیزر، موتورولا بالاخره نسل دوم گوشی تاشو خود را در آگوست امسال عرضه کرد. Moto Razr 2022 معرفی اگرچه موتورولا هنوز Razr 2022 را در بازارهای بین المللی عرضه نکرده است. اما گزارش شده است که این شرکت در حال کار بر روی دو گوشی تاشو سری Razer برای سال آینده است تا سلایق مختلف را پوشش دهد.

دو گوشی تاشو موتورولا ریزر

به قول افشاگر معروف ایوان بلاسموتورولا در حال کار بر روی دو دستگاه Razr تاشو برای سال 2023 به نام‌های Juno و Venus است. در حالی که این فاش جزئیات دیگری در مورد دستگاه ها فاش نمی کند، ما فرض می کنیم که حداقل یکی از این دو مدل دارای پردازنده نسل دوم اسنپدراگون 8 آینده کوالکام باشد. موتورولا همچنین می تواند یک تراشه میان رده مانند نسل اول اسنپدراگون 7 را روی مدل دیگر قرار دهد تا قیمت پایین تری داشته باشد. با این حال، ما در حال حاضر هیچ تاییدی از موتورولا نداریم.

دستگاه‌های بعدی موتورولا ریزر احتمالاً در سه ماهه دوم سال آینده وارد بازار خواهند شد و ما انتظار داریم که موتورولا جزئیات بیشتری را در ماه‌های منتهی به عرضه به اشتراک بگذارد. به جرات می توان گفت که برای دستیابی به دستگاه های جدید باید مدتی صبر کنیم، به خصوص که نسل فعلی Moto Razr هنوز به طور گسترده در دسترس نیست. در اوایل ماه جاری، اطلاعاتی درز پیدا کرد که ادعا کرد Razr 2022 به زودی به اروپا می آید، اما موتورولا هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

دو گوشی تاشو موتورولا ریزر

دو گوشی تاشو موتورولا ریزر

اگر به دنبال یک گوشی تاشو جمع و جور جدید هستید، می توانید منتظر عرضه جهانی Motorola Razr 2022 باشید یا Galaxy Z Flip 4 را انتخاب کنید. همانطور که بررسی های مختلف Moto Razr 2022 اشاره کرده اند، Galaxy Z Flip 4 یک جایگزین بهتری برای جدیدترین گوشی ریزر موتورولا با عملکرد بهتر دوربین و تجربه نرم‌افزاری روان‌تر است.

نظر شما در مورد امکان معرفی دو گوشی تاشو Razer Motorola چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا