اخبار فناوری

رندرهای گلکسی M54 سامسونگ در رنگ های شرابی و نقره ای فاش شد

سامسونگ برای رونمایی رسمی از گوشی های سری پرچمدار آماده می شود گلکسی اس 23 این شرکت دارای سه گوشی هوشمند رده بالا در این رویداد است 2023 جعبه گشایی شد در تاریخ 1/12 بهمن ماه ارائه می شود. به زودی، غول فناوری کره ای قرار است گوشی های میان رده خود از جمله سری گلکسی AX4 و همچنین سری گلکسی MX4 را روانه بازار کند. تاریخ دقیق عرضه گوشی های بعدی سری M مشخص نیست. با این حال، به تازگی وب سایت MySmartPrice او رندر گلکسی M54 5G را منتشر کرد که طراحی گوشی میان رده آینده سامسونگ را در دو رنگ مشکی و نقره ای نشان می دهد.

رندر سامسونگ گلکسی M54

Samsung Galaxy M54 5G یک گوشی میان رده جدید 5G است که در رنگ های مختلف عرضه خواهد شد. این گوشی باید خیلی زود وارد بازار شود. قبل از عرضه رسمی، رندرهای گوشی تمام جزئیات طراحی را نشان می دهد. گلکسی M54 5G دارای طراحی جدیدی در پنل پشتی خود خواهد بود که مانند اکثر گوشی های آینده این شرکت در سال آینده، دارای یک دوربین سه گانه در لنزهای جداگانه است.

پنل پشتی دارای سه لنز دایره ای و فلاش LED است. همچنین احتمالاً بدنه این گوشی پلی کربنات است و در رنگ‌های بورگوندی و نقره‌ای با رنگ‌های آبی، صورتی و سبز عرضه خواهد شد.

رندر سامسونگ گلکسی M54

رندر سامسونگ گلکسی M54

در قسمت جلویی این گوشی یک سوراخ نمایشگر در مرکز و بالای صفحه نمایش خود دارد. صفحه نمایش تخت این دستگاه از هر طرف حاشیه های باریکی دارد. همچنین می‌توانیم دکمه پاور را به عنوان خواننده اثر انگشت در لبه سمت راست ببینیم. کلیدهای تنظیم صدا در بالای دکمه پاور قرار دارند. یک سینی سیم کارت نیز در لبه سمت چپ گوشی تعبیه شده است.

گلکسی M54 5G اخیراً در بنچمارک Geekbench با شماره مدل SM-M546B مشاهده شد که نشان می‌دهد این دستگاه از تراشه s5e8835 سامسونگ که احتمالاً مربوط به پردازنده Exynos 1380 است قدرت می‌گیرد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی با 8 گیگابایت عرضه شود. رم و One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13.

در حال حاضر جزئیات بیشتری از این گوشی در دست نیست. اما به محض در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت.

نظر شما در مورد رندر گلکسی M54 سامسونگ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا