اخبار فناوری

مقدمات ثبت شرکت در ترکیه

در حالی که همه به دنبال راهی برای مهاجرت هستند، بسیاری از افراد ترکیه را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب می کنند. ترکیه یکی از کشورهای همسایه ایران است و از نظر فرهنگی و آب و هوایی شباهت زیادی به ایران دارد. به همین دلیل می توان ترکیه را یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی ایرانیان دانست.

این کشور قوانین خاصی برای مهاجران دارد و شما می توانید با استفاده از مراحل ثبت شرکت در ترکیه اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. اخذ اقامت دائم ترکیه از راه های مختلفی امکان پذیر است که ثبت شرکت یکی از ساده ترین و کم دردسرترین راه هاست. برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت شرکت در این کشور با ما همراه باشید.

چرا ثبت نام تجاری را انتخاب کنید؟

در بین تمامی راه های مهاجرت و اخذ اقامت دائم ترکیه، برخی از افراد روش ثبت کسب و کار را انتخاب می کنند. برخی افراد این کار را صرفا به منظور سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار انجام می دهند و هدف فقط اخذ اقامت دائم ترکیه نیست. اما برای دسته اول می توان این سوال را مطرح کرد که چرا برای اخذ اقامت ترکیه باید شرکت ثبت کنیم؟ ثبت شرکت در ترکیه برای مهاجران ایرانی مشکلی ندارد و افرادی که از ایران به این کشور سفر می کنند به راحتی می توانند شرکت ثبت کنند.
برای ثبت شرکت در ترکیه و مطالعه مراحل و شرایط آن می توانید روی این لینک کلیک کنید.

از طرفی ثبت مشاغل در زمان بسیار کمتری انجام می شود و افراد می توانند حتی در کمتر از یک هفته مراحل ثبت کسب و کار را طی کنند. البته این در صورتی است که مراحل و مدارک مختلف مورد نیاز برای ثبت شرکت را بدانید که می توانید از خدمات Elo Apply نیز استفاده کنید. EloApply کلیه خدمات مرتبط با مهاجرت به ترکیه را برای کاربران ایرانی ارائه می دهد تا بتوانید با خیال راحت مراحل مهاجرت و اقامت ترکیه را تکمیل کنید. در مورد دوم می توان به این نکته اشاره کرد که ثبت شرکت در ترکیه برای اخذ اقامت را می توان یکی از راه های نسبتا ارزان دانست. برای این کار نیازی به پرداخت هزینه های گزاف ندارید و ترکیه هزینه های ثبت شرکت را منصفانه برای خارجی ها تعیین کرده است.

شرایط ثبت شرکت در ترکیه

خوشبختانه برخلاف سال های گذشته در حال حاضر برای ثبت شرکت در ترکیه نیازی به داشتن شریک ترک نیست. ترکیه به عنوان یکی از کشورهای اروپایی در تلاش است تا اقتصاد خود را رونق بخشد و برای رسیدن به این هدف تلاش می کند سرمایه گذاران بیشتری را به کشور خود بفرستد. بنابراین در سال های اخیر مراحل و الزامات ثبت شرکت در ترکیه مانند گذشته پیچیده نیست. اگرچه ثبت کسب و کار در ترکیه برای خارجی ها فرآیندی پرخطر است و می تواند شما را در معرض زیان های زیادی قرار دهد، اما اگر تحقیقات خود را به درستی انجام داده باشید، قطعا در انجام این مراحل موفق خواهید بود.

پیشنهاد مقاله: تفاوت بین ثبت کسب و کار و ثبت علامت تجاری

برای شروع می توانید مدارک و اظهارنامه هایی را که برای ثبت شرکت دارید به دفاتر ثبت شرکت ترکیه در همان استان مورد نظر خود ارسال کنید. علاوه بر این، باید در این دفاتر تجاری ثبت نام کرده باشید. مراحل تایید و ثبت کسب و کار در ترکیه طی یک هفته تکمیل می شود و شما می توانید به سرعت مراحل اخذ اقامت را تکمیل کنید. برای ثبت موفقیت آمیز شرکت در ترکیه، باید مدارک خود را به درستی آماده کنید. از طرفی باید هزینه های ثبت شرکت را پرداخت کنید. به خاطر داشته باشید که تهیه و جمع آوری مدارک مورد نیاز برای ثبت کسب و کار در ترکیه می تواند کمی سخت و پیچیده باشد. به همین دلیل تیم مهاجرت EloApply در کنار شماست تا بتوانید مراحل ثبت کسب و کار در ترکیه را به راحتی طی کنید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در ترکیه

علاوه بر تهیه مدارک و مدارک لازم جهت اخذ اقامت، باید مدارکی را نیز برای ثبت شرکت به سازمان های مربوطه در ترکیه ارائه دهید. مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در ترکیه شامل گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار، دو قطعه عکس با پیشینه مشخص، اساسنامه شرکت، انتخاب نام شرکت، تعیین درصد سهام شرکا و سهامداران و انتخاب می باشد. از یک یا چند مدیر همانطور که می بینید، مدارکی که برای ثبت شرکت ارائه می دهید زیاد نیست. اما در تنظیم اساسنامه و ارائه مدارک مربوط به شرکت خود باید با احتیاط عمل کنید.

اگر می خواهید این مراحل در زمان مورد نظر شما انجام شود، می توانید از تیم EloApply کمک بگیرید. زیرا هر یک از مراحل و مدارک مورد نیاز ممکن است دارای جزئیات خاصی باشد. به عنوان مثال برای ثبت شرکت باید حداقل 5 نام برای شرکت خود انتخاب کنید که مرتبط با حوزه کاری شما باشد.

زمان مورد نیاز برای ثبت کسب و کار

مدت زمانی که برای تکمیل مراحل ثبت شرکت باید منتظر بمانید بسته به نوع شرکتی که ثبت می کنید متفاوت است. علاوه بر این، نوع فرآیندی که برای ثبت شرکت دنبال می‌کنید نیز می‌تواند بر زمان‌بندی ثبت تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، زمانی که قصد ثبت شرکت با مسئولیت محدود را دارید، حداکثر ظرف مدت 4 روز می توانید این فرآیند را به صورت حضوری انجام دهید. انجام این مراحل به صورت غیابی و از طریق وکیل می تواند تا 10 روز طول بکشد. برای ثبت شرکت های مسئولیت عمومی نیز باید مراحل دیگری را طی کرد که زمان بیشتری می برد.

ثبت سریع کسب و کار در ترکیه با Elo Apply

الو اپلای متخصص مشاوره مهاجرت و میزبانی انواع مختلف اقامت در ترکیه است. با توجه به فعالیت تخصصی در زمینه مهاجرت به ترکیه، تیم مشاوران و وکلای الو آپال تخصص کافی برای انجام تشریفات مهاجرت شما به این کشور اروپایی را دارند و می توانند شما را در اسرع وقت مقیم آن کشور کنند. . ممکن است. برای ثبت شرکت در ترکیه می توانید به وب سایت EloApply مراجعه نمایید. اگر قصد مهاجرت یا اخذ اقامت دائم ترکیه را دارید می توانید با تیم مشاوران حرفه ای الو اپلای تماس بگیرید تا شما را در انتخاب نوع مهاجرت و شرایط آن راهنمایی کنند.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا