اخبار فناوری

سامسونگ در نمایشگاه CES 2023 از صفحه نمایش OLED با روشنایی 2000 نیت رونمایی کرد.

می دانیم که پنل نمایشگر آیفون 14 پرو برای استفاده و شرایط خاص می تواند به حداکثر روشنایی 2000 نیت برسد. این دستگاه در حال حاضر دارای درخشان ترین صفحه نمایش در صنعت موبایل است. نکته جالب این است که سامسونگ در نمایشگاه CES 2023 از یک صفحه نمایش OLED با روشنایی 2000 نیت رونمایی کرد. همین شرکت قبلا نمایشگرهای آیفون 14 پرو را ساخته بود.

صفحه نمایش OLED سامسونگ با روشنایی 2000 نیت

در نمایشگاه CES 2023 در لاس وگاس، نمایشگر سامسونگ یک پنل OLED را برای گوشی‌های هوشمند با حداکثر روشنایی 2000 نیت و بالاتر به نمایش گذاشت.

دستیابی به حداکثر روشنایی 2000 نیت در پنل UDR (محدوده دینامیکی فوق العاده) سامسونگ توسط UL Solutions تایید شده است و نشان دهنده اوج فناوری صفحه نمایش موبایل سامسونگ است. این حداکثر روشنایی همچنین مطابق با تلویزیون‌های OLED کوانتومی S95C و S90C است که اخیراً معرفی شده‌اند.

صفحه نمایش OLED با روشنایی 2000 نیت

صفحه نمایش OLED با روشنایی 2000 نیت (سمت راست صفحه روشن تر است)

Samsung Display همچنین در پنل جدید خود روشنایی 1500 نیت UDR را تضمین کرده است. سامسونگ ادعا می‌کند که پنل جدید UDR رنگ‌های واقعی‌تر و غنی‌تر را نمایش می‌دهد که به‌ویژه در هنگام استفاده در فضای باز قابل توجه خواهد بود.

باید دید کدام گوشی های سامسونگ از نمایشگر جدید UDR استفاده خواهند کرد. با این حال، به احتمال زیاد برخی از این گوشی ها بخشی از سری گلکسی اس 23 آینده خواهند بود. Samsung Display در حال حاضر پنل‌های OLED را در اختیار اپل قرار می‌دهد که سری آیفون 14 پرو آن دارای حداکثر روشنایی 2000 نیت برای محتوای HDR است.

نطر شما چی هست؟ این نورپردازی برای تجربه محتوای HDR واقعا جذاب خواهد بود.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا