اخبار فناوری

معرفی Huawei Mate X3: سبک ترین و باریک ترین گوشی تاشو در جهان!

هواوی بالاخره امروز از گوشی هوشمند تاشو جدید خود به نام میت ایکس 3 رونمایی کرد. این دستگاه سبک ترین و باریک ترین گوشی تاشو در جهان است. با وجود کاهش وزن، برخی از ویژگی های جالب به Mate X3 اضافه شده است. با مایفون مگ بیایید و ببینید این گوشی هوشمند تاشو جدید هوآوی چه مشخصاتی دارد؟

هواوی میت ایکس 3 قابلیت ارتباط از طریق ماهواره را دارد

پس از دو سال انتظار برای طرفداران هواوی و توقف توسعه جانشین Mate X2، اکنون گوشی تاشو هواوی Mate X3 معرفی شده است. آیا این دستگاه ارزش دو سال انتظار را دارد؟ گوشی تاشو جدید هوآوی دارای مواد خلاقانه و ساختار بدنه بسیار سبکی است. این دستگاه تنها 239 گرم وزن دارد. هواوی ادعا می کند که این محصول سبک ترین و باریک ترین گوشی تاشو در جهان است. لولای جدید قطره اشکی به لاغری Mate X3 کمک می کند. ضخامت این دستگاه تنها 5.3 میلی متر است.

همراه X3

گوشی هوشمند تاشو جدید هوآوی مانند نسل قبلی و به سبک سری Z-fold سامسونگ مانند یک کتاب تا می شود. این دستگاه دارای صفحه نمایش داخلی تاشو 7.85 اینچی (با وضوح 2224 در 2496 پیکسل) است. صفحه نمایش خارجی این گوشی نیز 6.4 اینچ است. نمایشگر داخلی و خارجی این دستگاه نرخ نوسازی LTPO 120 هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. هواوی ادعا می کند که به لطف استفاده از شیشه Kunlun، دو نمایشگر جدید Mate X3 در برابر ضربه مقاوم هستند. همچنین لازم به ذکر است که شیشه پشت این دستگاه روغن انگشت را به راحتی جذب نمی کند.

هواوی میت ایکس 3

هواوی میت ایکس 3 دارای استاندارد IPX8 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. این گوشی یک ویژگی جالب به نام «حالت دست مرطوب» دارد. با استفاده از این قابلیت می توانید به راحتی با Mate X3 حتی زمانی که دستانتان خیس هستند کار کنید. لولای این گوشی هوشمند جدید هواوی می تواند گوشی را در هر موقعیتی نگه دارد. بنابراین می توانید از این دستگاه در حالت “نیمه باز” استفاده کنید.

برخی از مشخصات Huawei Mate X3

قدرت پردازشی این دستگاه توسط تراشه می باشد اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول 4G ارائه شده است. باتری Huawei Mate X3 دارای ظرفیت 4800 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 66 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند، ماژول دوربین بزرگ این گوشی قطعا توجه شما را به خود جلب کرده است. یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (با لرزشگیر اپتیکال)، یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 12 مگاپیکسلی پریسکوپ با قابلیت زوم 5 برابر در این ماژول قرار داده شده است. هر دو صفحه نمایش این اسمارت فون به نشان هولی مجهز شده اند و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی روی آن ها قرار گرفته است. از دیگر ویژگی های HUAWEI Mate X3 می توان به بلوتوث 5.2، پشتیبانی از دو سیم کارت، فرستنده مادون قرمز، حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور و ارسال پیام های ماهواره ای دو طرفه از طریق ماهواره های Beidou اشاره کرد. .

Huawei P60 Art با طراحی خاص، دوربین اصلی با دیافراگم متغیر 10 مرحله ای و زوم 200 برابر به صورت رسمی معرفی شد + ارتباط ماهواره ای دو طرفه

قیمت گوشی تاشو میت ایکس 3 چقدر است؟

متأسفانه هنوز نمی دانیم که آیا این گوشی هوشمند تاشو جدید هواوی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد یا خیر. میت X3 در چین از 12999 یوان (1904 دلار) شروع می شود. اگر این گوشی وارد بازارهای جهانی شود، احتمالا قیمتی بالاتر از گوشی سامسونگ Z Fold 4 خواهد داشت.

نظر شما در مورد Huawei Mate X3 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا