اخبار فناوری

ساعت هوشمند بادوام هواوی معرفی شد: Huawei Watch Ultimate با قیمت 880 دلار و غواصی تا عمق 110 متری

با رونمایی از اپل واچ اولترابازار ساعت‌های هوشمند بادوام داغ‌تر شده است. هواوی اکنون با مدلی خاص و گران قیمت وارد این بازار می شود. Huawei Watch Ultimate بدنه زیرکونیومی دارد، تا عمق 110 متری ضد آب است، عمر باتری تا 14 روز را ارائه می دهد و البته قیمت آن از 880 دلار شروع می شود. Huawei Watch Ultimate می تواند رقیبی شایسته برای Apple Watch Ultra باشد.

ساعت هوشمند Huawei Watch Ultimate

Huawei Ultimate Watch این دستگاه دارای صفحه نمایش دایره ای LTPO AMOLED 1.5 اینچی است که از نرخ رفرش بین 1 تا 60 هرتز پشتیبانی می کند.این دستگاه دارای باتری بزرگ 530 میلی آمپر ساعتی است که هوآوی قول عمر باتری 14 روزه برای استفاده معمولی و 8 روز برای استفاده فشرده را داده است. این یک مزیت ویژه نسبت به عمر باتری اپل واچ اولترا است که حتی به 2 روز هم نمی رسد.

این پوشیدنی هوشمند بادوام هواوی از شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند که در عرض 60 دقیقه از 0 تا 100 درصد شارژ می‌شود. همچنین دارای سنسورهای لازم برای اندازه گیری ضربان قلب، اکسیژن خون و ECG است.

هواوی این دستگاه را تحت تست های ISO 22810 و EN13319 مقاومت در برابر آب قرار می دهد تا اطمینان حاصل کند که غوطه وری 24 ساعته در عمق 110 متری یا فشار 10 اتمسفر امکان پذیر است.

Huawei Watch Ultimate همچنین دارای حالت Expedition است. به طور خاص برای علاقه مندان به فضای باز طراحی شده است، از قابلیت های موقعیت یابی GNSS دو فرکانس پنج سیستمی برای ارائه نقشه های دقیق در هر زمان استفاده می کند و همچنین می توانید نقاط بین راهی را در اعماق صحرا تنظیم کنید. . شما همچنین نظارت مداوم اکسیژن خون را دریافت می کنید که می تواند در ارتفاعات بسیار مهم باشد.

Huawei Ultimate Watch دارای قاب فلزی مایع مبتنی بر زیرکونیوم است. علاوه بر این، یکی از دستبندهای آن مدل جدیدی از لاستیک نیتریل هیدروژنه است. قاب اطراف صفحه نمایش از جنس سرامیک است، در حالی که صفحه نمایش دارای محافظ کریستال یاقوت کبود خواهد بود.

این ساعت هوشمند در بریتانیا و اروپا در رنگ‌های Expedition Black (با بند لاستیکی) یا Voyage Blue (با بند فلزی براق) در دسترس خواهد بود.

قیمت این مدل ها در بازار چین معادل 880 یا 1025 دلار خواهد بود. نظر شما در مورد ساعت هوشمند جدید هواوی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا