اخبار فناوری

مشخصات دوربین گلکسی Z Fold 5 و Z Flip 5 فاش شد

سامسونگ تاکنون از بهترین سیستم دوربین گوشی های هوشمند خود در دستگاه های تاشو گلکسی استفاده نکرده است که دلیل اصلی آن محدودیت فضای داخلی این گوشی ها برای نصب لنزهای پریسکوپ و سنسورهای بزرگ است. متأسفانه، آخرین افشای اطلاعات نشان می دهد که با گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 نیز تغییری نخواهد کرد، زیرا این گوشی های تاشو همچنان از مشخصات دوربین قبلی خود استفاده می کنند.

مشخصات دوربین Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5

سوت زن یوگش برار او اخیراً مشخصات دوربین گلکسی فولدهای آینده را در توییتر منتشر کرده است و به نظر نمی‌رسد که در نگاه اول، ترکیب دوربین این دستگاه‌ها تغییر چندانی نکرده باشد.

به نظر می رسد گلکسی زد فولد 5 دارای مشخصات دوربین مشابه با Z Fold 4 با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی است. هیچ صحبتی در مورد فاصله کانونی این جدیدترین لنز وجود ندارد، اما ما فرض می کنیم که زوم اپتیکال 3 برابری مانند Z Fold 4 سال گذشته به جای 5 یا 10 برابر خواهد بود.

مشخصات دوربین Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5

مشخصات دوربین Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5

در همین حال، گلکسی زد فلیپ 5 همچنین دارای یک سیستم دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی در پشت است که شامل یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی است. بنابراین در اینجا انتظار لنز تله فوتو را نداشته باشید.

با این حال، یک بخش امیدوارکننده این است که ظاهراً این تلفن‌ها حسگرهای تصویر جدیدی خواهند داشت. اما مشخص نیست که آیا این سنسورها فقط مربوط به لنز دوربین اصلی هستند یا برای سایر لنزها نیز استفاده می شوند. با این حال، ما امیدواریم که این سنسورها بزرگتر باشند زیرا به طور قابل توجهی کیفیت تصاویر را در نور کم بهبود می بخشند.

افشاکننده همچنین ادعا می‌کند که این گوشی‌ها از طراحی لولای بهبود یافته، نمایشگرهای بیرونی بزرگ (احتمالاً حاشیه‌های نازک‌تر برای Z Fold 5) و نسل دوم تراشه اسنپدراگون 8 گلکسی برخوردار خواهند شد.

نظر شما در مورد مشخصات دوربین گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا