اخبار فناوری

آیا Vivo X90s با تراشه MediaTek Dimension 9200+ عرضه خواهد شد؟

سلسله ویوو X90 حدود 4 ماه پیش به صورت رسمی معرفی شدند. عرضه جهانی آن ها در 11 بهمن 1401 بوده و از پرچمداران به روز برند ویوو محسوب می شوند. اما اخیراً گزارش هایی از جانشینان آنها منتشر شده است. جانشین آن احتمالا با پسوند S و به عنوان یک بهینه سازی کوچک عرضه خواهد شد. گفته شده که ویوو X90s با تراشه مدیاتک سایز 9200 پلاس ارائه خواهد شد.

ویوو X90s

طبق گزارش جدید، مدل جدیدی به نام Vivo X90S وجود خواهد داشت که از چیپست مدیاتک قدرت می گیرد. سایز 9200 بیشتر استفاده می کند. این تراشه نیز مانند دستگاه مذکور هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است.

زنده باد

زنده باد

ویوو X90S دومین گوشی بعد از iQOO Neo 8 Pro خواهد بود که ویوو آن را با چیپست جدید مدیاتک معرفی خواهد کرد. این منبع خبری ادعا کرد که امتیاز AnTuTu تراشه پرچمدار جدید Dimensity بالاتر از نسخه استاندارد Gen 2 Snapdragon 8 خواهد بود. همچنین، هسته بزرگتر این تراشه پرچمدار مدیاتک احتمالاً کمی قدرتمندتر از تراشه پرچمدار کوالکام است.

مدیاتک Dimension 9200 Plus در AnTuTu امتیاز 1.35 میلیون را کسب کرده است که عددی بسیار بالاتر از آن است. Vivo X90 Pro Plus و سامسونگ Galaxy S23 Ultra شرق. هر دوی این دستگاه ها پرچمداران بسیار توانمندی هستند.

همانطور که می دانید، نتیجه بنچمارک Antutu مجموع عملکرد CPU، GPU، حافظه و UX است. بنابراین نمی دانیم افزایش امتیاز مربوط به کدام بخش است. باید منتظر معرفی این تراشه جدید، استفاده در دستگاه های جدید و در نهایت تست عملکرد واقعی آن در تست ها باشیم.

نطر شما چی هست؟ آیا در حال خرید یک دستگاه پرچمدار با تراشه پرچمدار مدیاتک هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا