اخبار فناوری

مشخصات احتمالی Sony Xperia 1 Mark 5 منتشر شد

در حالی که دیروز یکی از آخرین گزارش ها در سونی اکسپریا 1 ولت با بررسی با هم، امروز ادعای جدیدی در مورد پرچمدار 2023 سونی داریم.در این اطلاعات جدید، مشخصات احتمالی سونی Xperia 1 Mark 5 اعلام شده است.

مشخصات احتمالی Sony Xperia 1 Mark 5

در حالی که اطلاعات زیادی در مورد گوشی پرچمدار نسل بعدی سونی، به عنوان مثال. Xperia 1V منتشر شده است، اکثر آنها تا کنون تمایل به حدس و گمان داشته اند. آخرین گزارش نیز تفاوتی ندارد، زیرا یک منبع ناشناس در بخش نظرات یک وب سایت ژاپنی در مورد سخت افزار Xperia 1 Mark 5 و زمان بندی عرضه صحبت کرده است.

مشخصات منتسب به Xperia 1 Mark 5

مشخصات منتسب به Xperia 1 Mark 5

ظاهرا سونی اکسپریا 1 ولت صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن QHD+ و نرخ نوسازی متغیر بین 1 تا 120 هرتز خواهد بود.گفته می شود این صفحه نمایش از پنل E6 AMOLED است.

در قلب این دستگاه یک تراشه قرار دارد اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام 12 گیگابایت رم LPPDR5X و 256 گیگابایت حافظه UFS 4.0 را برای بازارهای اروپا و ایالات متحده ارائه خواهد کرد. مدلی با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی در آسیا عرضه خواهد شد.

دوربین همان جایی است که ادعا می کند Xperia 1 Mark 5 او بزرگترین تغییر را خواهد داشت. دوربین اصلی از سنسور 12 مگاپیکسلی 1/1.7 اینچی به سنسور 12 مگاپیکسلی 1/1.28 اینچی ارتقا خواهد یافت که بهبود قابل توجهی در اندازه پیکسل و عملکرد آن است.

البته تا جایی که ما می دانیم چنین سنسوری به طور رسمی معرفی نشده است. همه سنسورهای شناخته شده در این اندازه دارای وضوح بالاتری هستند و از فناوری فیوژن پیکسل استفاده می کنند.

به همین ترتیب، دوربین های فوق عریض و تله فوتو نیز ارتقا یافته اند. ظاهراً دوربین فوق عریض قرار است سنسور بزرگ‌تری داشته باشد، در واقع حتی کمی بزرگ‌تر از دوربین اصلی Xperia 1 IV، و لنز با زاویه بازتر. همچنین به نظر می رسد که لنز تله فوتو دارای سنسور بزرگ تری باشد، در حالی که محدوده زوم اپتیکال متغیر از 85-125 میلی متر به 70-105 میلی متر افزایش می یابد.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، جک 3.5 میلی متری، اسلات Micro SD، درگاه USB C با استاندارد USB 4.0، گواهی IP68 و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی (مشابه مدل سال گذشته) اشاره کرد.

گفته می شود سونی اکسپریا 1 وی در 9 مارس معرفی و در ابتدای سال 1402 در بازار عرضه خواهد شد.

تصویر لو رفته سونی اکسپریا 1 مارک 5: احتمالا داغ ترین گوشی با اسنپدراگون 8 نسل 2

پیش از این تصویری واقعی از Xperia 1 V منتشر شده بود که چیدمان دوربین اصلی را نشان می داد. همچنین ادعا شده است که این دستگاه ضخامت کمی دارد و به همین دلیل ممکن است به داغ ترین گوشی با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 تبدیل شود.

نطر شما چی هست؟ با این مشخصات می توان گفت که پرچمدار 2023 سونی جذاب است؟

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا