اخبار فناوری

مشخصات احتمالی شیائومی 13 اولترا فاش شد: سلطان عکاسی با چهار دوربین 50 مگاپیکسلی؟

اخیرا شیائومی پیشرفت های قابل توجهی در قسمت دوربین داشته است. شیائومی 13 پرو به لطف استفاده از سیستم دوربین لایکا با سه سنسور 50 مگاپیکسلی با کیفیت، بسیار مورد استقبال قرار گرفت. اکنون، بر اساس آخرین فاش شدن مشخصات احتمالی پرچمدار بعدی شیائومی، این شرکت می تواند یک قدم فراتر رفته و مدل 13 Ultra خود را با چهار دوربین 50 مگاپیکسلی همراه با فناوری های دیگری از جمله دیافراگم متغیر و دو لنز تله فوتو معرفی کند.

مشخصات احتمالی Xiaomi 13 Ultra

افشاگر معروف یوگش برار او اخیراً مشخصات احتمالی پرچمدار آتی شیائومی اولترا را به اشتراک گذاشته است. به گفته وی، این گوشی باید با مجموعه ای از مشخصات بسیار قدرتمند روانه بازار شود شیائومی 13 اولترا این گوشی می تواند در راه تبدیل شدن به یکی از بهترین گوشی های هوشمند دوربین محور سال 2023 باشد.

شایعه شده است که شیائومی 13 اولترا دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی QHD+ AMOLED LTPO با نرخ رفرش 120 هرتز، مشابه 12S Ultra است. به عنوان یک گوشی پرچمدار، چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 با 12/16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت و 512 گیگابایت حافظه داخلی را دریافت می کند. این گوشی همچنین دارای باتری 4900 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سیمی 90 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند.

تا به حال، تمام مشخصات قابل پیش بینی بود. اما چیزی که 13 Ultra را متمایز می کند ترکیب دوربین عقب آن است. انتظار می رود این گوشی دارای چهار دوربین 50 مگاپیکسلی در پنل پشتی خود باشد که تمامی لنزها از جمله استاندارد، فوق عریض، تله فوتو و زوم پریسکوپی را پوشش می دهد.

مشخصات احتمالی Xiaomi 13 Ultra

مشخصات احتمالی Xiaomi 13 Ultra

ما جزئیات دقیق تنظیمات زوم را نمی دانیم، اما از آنجایی که قبلاً به یک لنز تله فوتو اشاره شده است (احتمالاً زوم اپتیکال 3.2 برابر مانند 13 Pro)، دوربین زوم پریسکوپ می تواند بین 5 برابر زوم اپتیکال -10x باشد. این گوشی همچنین فناوری تصویر لایکا را حفظ خواهد کرد که برای موفقیت اخیر دوربین شیائومی بسیار مهم بوده است.

انتظار می رود دوربین جلوی شیائومی 13 اولترا یک سنسور 32 مگاپیکسلی مشابه جدیدترین گوشی های این شرکت باشد. این گوشی همچنین دارای رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 خواهد بود.

شیائومی در مورد تاریخ عرضه رسمی این گوشی چیزی اعلام نکرده است. با این حال، اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که می توانیم شاهد عرضه شیائومی 13 اولترا در ماه می 2023 باشیم. همچنین گفته می شود این دستگاه برخلاف مدل قبلی خود علاوه بر بازار چین، در بازارهای بین المللی نیز عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد مشخصات احتمالی Xiaomi 13 Ultra چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا