اخبار فناوری

صفحه کاور گلکسی زد فلیپ 5 بالاخره با این طراحی قابل ارائه است

روند توسعه و افزودن نوآوری به گوشی های تاشو سامسونگ در سال جاری با عرضه مدل ها پیش بینی می شود. گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 بیشتر از قبل افزایش یابد. هر دو مدل بدون شک به‌روزرسانی‌های مهمی را به همراه خواهند داشت، مانند لولای قطره‌ای که در نهایت به گوشی‌های تاشو سامسونگ اجازه می‌دهد بدون ایجاد فاصله بین دو طرف بسته شوند. در مورد گلکسی زد فلیپ 5، شایعات قبلی به افزایش اندازه نمایشگر ثانویه این گوشی اشاره داشتند. اکنون در جدیدترین رونمایی، تصویر شماتیک جدیدی از پنل پشتی گلکسی زد فلیپ 5 منتشر شده است که طراحی روی صفحه نمایش این دستگاه را با بریدگی غیرمعمول نشان می دهد.

صفحه نمایش پوششی Galaxy Z Flip 5

اولین مدل Z Flip دارای صفحه نمایش کوچک 1.1 اینچی بود، در حالی که دو مدل بعدی (Z Flip 3 و Z Flip 4) اندازه این صفحه نمایش را به 1.9 اینچ رساندند. این یک ارتقاء بزرگ نبود، اما کمک کرد تا صفحه نمایش تا حدودی قابل استفاده باشد. چیزی که در نسل اول گلکسی زد فلیپ وجود نداشت.

آخرین شایعه نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ 5 با چند تصویر مفهومی و ویدیو توسط SuperRoader این طرح منتشر شد که طراحی Z Flip 5 را نشان می‌دهد. این طراحی قبلاً در تصاویر مفهومی دیگری آشکار شده بود، اما تصور می‌شد که فقط یک مدل آزمایشی باشد و کمتر کسی فکر می‌کرد که به طراحی نهایی گوشی اشاره می‌کند.

صفحه نمایش پوششی Galaxy Z Flip 5

صفحه نمایش پوششی Galaxy Z Flip 5

قسمت بیرونی صفحه نمایش Z Flip 5 تا حد امکان فضای بیشتری را پوشش می دهد و به ما امکان می دهد بدون باز کردن گوشی کارهای بیشتری انجام دهیم. بله، بهترین استفاده از نمایشگر خارجی بزرگتر بدون شک برای گرفتن سلفی های باکیفیت با استفاده از دوربین های پشتی خواهد بود، اما انجام کارهایی مانند بررسی اعلان ها و پاسخ دادن به پیام ها نیز باید آسان تر باشد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا سامسونگ تا آنجا پیش خواهد رفت که به کاربران اجازه دهد از نمای کامل برنامه روی نمایشگر خارجی استفاده کنند، کاری که می‌توانید در موتورولا RAZR انجام دهید. همچنین اندازه دقیق این بیلبورد هنوز مشخص نیست. گفته می شود اندازه آن بین 3 تا 4 اینچ است، اگرچه اگر بخواهیم بر اساس ابعاد Galaxy Z Flip 4 حدس بزنیم، احتمالاً باید همان پنل 3 اینچی را ببینیم.

در مورد صفحه نمایش داخلی تاشو، مشخص نیست که آیا تغییراتی ایجاد خواهد شد یا خیر. همچنین، باید دید که لولای قطره اشک چقدر نمایشگر را کوچک می کند. انتظار می رود با نزدیک شدن به زمان رونمایی رسمی از این گوشی، شاهد انتشار اطلاعات بیشتری و ارائه تصاویری از آن باشیم.

نظر شما در مورد صفحه نمایش گلکسی Z Flip 5 سامسونگ چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا