اخبار فناوری

قیمت SUV جدید چینی برای بازار ایران مشخص شد: شکست تیارا، تلاش 1.2 میلیارد شکستگی موتور

ماسات موتور پس از معرفی SUV خانواده سیلور جدید خود، اکنون قیمت نهایی تجاری خود را برای بازار خودرو ایران اعلام می کند. بله، قیمت شاسی بلند جدید چینی برای بازار ایران تعیین شده است و خاموشی تیارا تلاشی برای 1.2 میلیارد خاموشی موتور است که باید دید چگونه می تواند جای خود را در بازار رقابتی با این رنج قیمت باز کند. که عموماً تحت سلطه سایر برادران چینی است. .

قیمت تاج بریک چقدر است؟

استاپ موتور تیارا در اصل محصولی از شرکت چینی Baic-Ruixiang است. شرکت Ruixiang Bike در ابتدا با نام Bike Yinxiang با همکاری بایک موتور و گروه Yinxiang تأسیس شد، اما در سال 2021 اعلام ورشکستگی کرد. پس از این اتفاق بود که شرکت مذکور با یک سری اصلاحات ساختاری مجدداً زندگی خود را اعلام کرد، اما این بار او را تغییر داد. نام بایک رویجیانگ.

استاپ موتور تیارا واقعا دوچرخه Ruijiang X5 این خودرو در سال 2021 در چین معرفی شد. این خودرو اکنون موتور خود را متوقف کرده است تا دومین محصول این خودروساز جدید ایرانی پس از پیکاپ کلوت باشد.

شکستن تاج

شکستن تاج

در قسمت مشخصات فنی تیارا با همان قلب تپنده خودروسازان محبوب چینی یعنی موتور 1.5 لیتری توربو روبرو هستیم که به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک تیپ AT متصل می شود. موتور تیارا توانایی تولید حداکثر قدرت 155 اسب بخار و حداکثر گشتاور 215 نیوتن متر را دارد.

این کراس اوور خانوادگی با مصرف سوخت 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی به حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت می رسد. در مورد شتاب صفر تا 100 تیارا پیش بینی می شود که عددی بین 12 تا 13 ثانیه ثبت کند اما چیزی رسمی نیست.

توقف موتور کابین تیارا

توقف موتور کابین تیارا

در لیست آپشن های خودرو تیارا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- استارت بدون کلید

2- سقف پانوراما

3- درب صندوق عقب برقی

4- چند رسانه ای با صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی

5- کنترل ماوس در کنسول میانی

6- تهویه مطبوع برقی

7- دوربین 360 درجه

8- دوربین ثبت وقایع

9- تنظیم برقی صندلی راننده

10- گرمکن صندلی های جلو

11- سنسور نور

12- سیستم نمایش بصری نقاط کور

13- کروز کنترل

14- ترمز دستی برقی نگهدارنده اتوماتیک

15- حالت رانندگی اسپرت

16- آینه مرکزی الکتروکرومیک

17- کنترل پایداری الکترونیکی (ESP)

18- 6 ایربگ و…

شکستن تاج

شکستن تاج

شرکت ماکسات موتور برای اولین بار قیمت خودروی جدید تیارا را تعیین کرد. این خودرو توسط شرکت مونتاژ کننده آن در ایران با قیمت 1.200.000.000 تومان به فروش می رسد. نظر شما در مورد قیمت این خودرو چیست؟ به نظر شما می تواند در بازار رقابت کند؟ چه رقیبی را متصور هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا