اخبار فناوری

به روز رسانی Fusion 13 به ویندوز 11 اجازه می دهد تا در جدیدترین مک های اپل استفاده شود

شرکت vmware امروز از انتشار Fusion 13، آخرین به روز رسانی بزرگ نرم افزار مجازی سازی Fusion خود خبر داد. برای کسانی که با Fusion آشنایی ندارند، طراحی شده است تا کاربران مک بتوانند از ماشین های مجازی برای اجرای سیستم عامل های غیر macOS مانند ویندوز 11 استفاده کنند و با به روز رسانی Fusion 13 اکنون برای مک های دارای پردازنده های سری M اپل در دسترس است. تهیه شده است.

به روز رسانی Fusion 13 برای اجرای ویندوز 11 در مک

Fusion 13 Pro و Fusion 13 Player اکنون با مک های Intel Mac و Apple Silicon Mac با تراشه های سری M سازگار هستند و پشتیبانی بومی را ارائه می دهند. VMware قبل از انتشار آخرین نسخه Fusion، چندین ماه پشتیبانی سیلیکونی اپل را آزمایش کرد.

با Fusion 13، کاربران مک می توانند به ماشین های مجازی ویندوز 11 دسترسی داشته باشند. مک های اینتل پشتیبانی کامل از ویندوز 11 را ارائه می دهند، در حالی که با تراشه های سری M اپل، VMware می گوید اولین مجموعه از ویژگی های ویندوز 11 در Arm در دسترس است.

VMware Tools گرافیک مجازی و شبکه‌سازی را ارائه می‌دهد که در آینده بیشتر می‌شود. با درایورهای تایید شده، ویندوز 11 در مک های اپل عالی به نظر می رسد و حتی می توانید رزولوشن را روی 4K و بالاتر تنظیم کنید! توجه داشته باشید که Fusion در Apple Silicon باید نسخه Arm ویندوز 11 را اجرا کند و از نسخه x86/Intel ویندوز پشتیبانی نمی کند.»

کاربرانی که نیاز به اجرای برنامه های سنتی win32 و x64 دارند می توانند از طریق شبیه سازی داخلی این کار را انجام دهند.

به روز رسانی Fusion 13 برای اجرای ویندوز 11 در مک

به روز رسانی Fusion 13 برای اجرای ویندوز 11 در مک

Fusion 13 همچنین شامل یک ابزار مجازی TPM 2.0 است که می تواند به هر ماشین مجازی اضافه شود، محتوا را در یک بخش رمزگذاری شده از فایل های ماشین مجازی ذخیره می کند و برابری عملکرد سخت افزار-tpm را فراهم می کند. برای پشتیبانی از این ویژگی، Fusion 13 از یک نوع رمزگذاری سریع استفاده می‌کند که فقط بخش‌هایی از ماشین مجازی را که برای پشتیبانی از دستگاه TPM برای عملکرد و امنیت لازم است، رمزگذاری می‌کند.

این نرم افزار از OpenGL 4.3 در ماشین های مجازی ویندوز و لینوکس در مک های مبتنی بر اینتل و در ماشین های مجازی لینوکس در مک های دارای چیپست های سری M اپل پشتیبانی می کند.

Fusion 13 Player برای استفاده شخصی رایگان است و مجوزهای تجاری برای هر دو نسخه با 30٪ تخفیف در دسترس هستند. VMware Fusion 13 Player 104.30 دلار و VMware Fusion Pro 139.30 دلار قیمت دارند. ارتقاء نسخه های قبلی نیز با هزینه کمتر در دسترس است.

نظر شما درباره آپدیت Fusion 13 برای اجرای ویندوز 11 در مک چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا