اخبار فناوری

قاب دوربین غول پیکر Oppo Find X6 در نمونه پیش تولید آن تایید شد

حدود 4 هفته پیش همدیگر را در مایفون مگ دیدیم رندر Oppo Find X6 طراحی متفاوت پنل پشتی گوشی پرچمدار این شرکت را نشان می دهد. این رندر شامل یک قاب دوربین بسیار بزرگ بود. امروز قاب دوربین غول پیکر Oppo Find X6 در نمونه پیش تولید آن تایید شد.

قاب دوربین غول پیکر Oppo Find X6

خانواده Oppo Find X6 مدتی است که شایعه شده است و ما مشخصات و رندرهای نسبتاً دقیقی از دستگاه ها دیده ایم، اما اکنون اولین تصاویر واقعی از یک نمونه اولیه پیش تولید است. Oppo Find X6 ما داریم

یک وسیله نمونه پیش تولید Oppo Find X6 دیده شد که پیش نمایشی از طراحی آن به ما می دهد و رندرها دقیق به نظر می رسند. Find X6 دارای یک صفحه نمایش دوتایی خمیده با یک سوراخ کوچک برای دوربین سلفی است.

تصویر منتسب به Oppo Find X6

تصویر منتسب به Oppo Find X6

پنجره عقب یک جزیره بزرگ دوربین مستطیلی را در خود جای داده است. جزیره دوربین آنقدر بزرگ است که وقتی گوشی را روی یک سطح صاف قرار می دهید، کج می شود.

طبق آخرین مشخصات فاش شده، Oppo Find X6 Pro دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1 اینچی سونی IMX989 و فاصله کانونی 23 میلی متری را ارائه می دهد. ما همچنین منتظر یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی (Sony IMX 890) و یک لنز تله فوتو با سنسور Sony IMX 766 یا IMX 890 هستیم که زوم اپتیکال 3 برابری را ارائه می دهد.

انتظار می رود Oppo Find X6 این دستگاه یک سونی IMX890 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و OIS، و همچنین ماژول های تله فوتو فوق عریض 50 مگاپیکسلی و 50 مگاپیکسلی را ارائه می دهد. طبق شایعات، Find X6 Pro از نسل دوم اسنپدراگون 8 و Find X6 از چیپست نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس بهره می‌برد.

نظر شما چیه؟ نظر شما در مورد این طراحی چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا