اخبار فناوری

قابلیت های صوتی اندروید 13 با آپدیت جدید این سیستم عامل بهبود می یابد

گوگل در هر نسل از اندروید تلاش می کند تا ویژگی های مهم و مفیدتری را نسبت به قبل ارائه دهد. حالا مثل همیشه گوگا حق دارد. بر اساس اطلاعات دریافتی، به نظر می رسد با آپدیت جدید این سیستم عامل، قابلیت های صوتی اندروید 13 بهبود یابد. با مایفون مگ با بودن

قابلیت های صوتی اندروید 13 چه ویژگی هایی را در آپدیت جدید به ارمغان می آورد؟

در اندروید 13، گوگل به تازگی ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که به کاربران امکان می دهد پخش صدا را بین بلندگوهای بی سیم تغییر دهند. این ویژگی حتی با ویجت صفحه قفل و اعلان به روز شده آن نیز کار می کند. این ویژگی در حال حاضر برای YouTube و YouTube Music فعال است. اما گوگل و اسپاتیفای اعلام کرده اند که در حال کار برای فعال کردن آن برای دستگاه های Spotify Connect هستند. علاوه بر این، تیم Google در حال کار بر روی بهبود این ویژگی است تا جابه‌جایی بین بلندگوهای مختلف در مکان‌های خاص را آسان‌تر کند.

قابلیت های صوتی اندروید 13

اما این آپدیت اندروید 13 چگونه به کاربران Spotify کمک می کند؟ به عنوان مثال، اگر در ماشین خود در حال گوش دادن به یک پادکست هستید، می توانید به راحتی وقتی به مقصد می رسید موسیقی را روی هدفون خود پخش کنید و وقتی به خانه می رسید به تلویزیون یا بلندگوها بروید. این فناوری از سه لایه استفاده می کند. این لایه ها از طریق بلوتوث، وای فای و UWB (باند فوق عریض) دستگاه های مجاور را شناسایی کرده و به آنها متصل می شوند.

این سیستم به طور خودکار قابلیت های این دستگاه ها را شناسایی کرده و بر اساس تعامل شما با آن ها، ارتباط را تنظیم می کند. این ویژگی یک نوآوری بسیار جالب برای کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی است. از آنجایی که در حال حاضر در پلتفرم های گوگل مانند YouTube Music در دسترس است، امیدواریم این ویژگی را در سایر پلتفرم های پخش صوتی نیز مشاهده کنیم.

قابلیت های صوتی اندروید 13

به گزارش خبرگزاری GizChinaهمانطور که قبلا ذکر شد، این ویژگی یک ویژگی انحصاری اندروید 13 است، به این معنی که اگر از نسخه اندرویدی قدیمی تر از اندروید 13 استفاده می کنید، ممکن است برای استفاده از این ویژگی نیاز به ارتقا داشته باشید. با این حال برای خیلی ها این سوال وجود دارد که این قابلیت اندروید 13 برای اسپاتیفای چه زمانی عرضه می شود؟ در حال حاضر گوگل و اسپاتیفای خبر ارائه آن بر روی این پلتفرم محبوب شخص ثالث را اعلام کرده اند.

این بدان معناست که کار در حال انجام است، اما چیزی که هنوز مشخص نیست این است که این ویژگی جدید چه زمانی عرضه خواهد شد. بسیاری از کاربران بدون شک به دنبال این ویژگی خواهند بود که حاصل همکاری جدید اسپاتیفای و گوگل است. به محض انتشار رسمی این ویژگی، مطمئناً این خبر را با تمام مخاطبان خود به اشتراک خواهیم گذاشت. نظر کاربران مایفون مگ در مورد قابلیت های صوتی اندروید 13 که با آپدیت جدید این سیستم عامل بهبود می یابد چیست؟!

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا