اخبار فناوری

انتظار می رود هدست واقعیت ترکیبی اپل در بهار آینده معرفی شود

یکی از معدود محصولات اپل که اخبار و شایعات زیادی به گوش می رسد، هدست واقعیت ترکیبی آن است. این دستگاه قرار است به عنوان محصولی نوآورانه توسط اپل ارائه و به بازار عرضه شود. همچنین، تاریخ معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا بهار آینده است. در تداوم با مایفون مگ با بودن

هدست واقعیت ترکیبی اپل دقیقا چه زمانی معرفی می شود؟

هدست AR/VR اپل که نام محبوب واقعیت ترکیبی را برای آن انتخاب کرده‌اند، مدتی است که توسط کوپرتینویی‌ها در حال توسعه است. بسیاری انتظار داشتند اپل این دستگاه را در سال 2022 روانه بازار کند، اما این اتفاق نیفتاد و اکنون در سال 2023 است. اما روند توسعه و تکمیل ادامه دارد.

بر اساس منابع خبری متعدد، به نظر می رسد هدست واقعیت ترکیبی اپل در سه ماهه دوم یا سوم سال 2023 معرفی شود. به گفته تحلیلگر مشهور محصولات اپل، مینگ-چی کو، که پیش بینی هایش اغلب دقیق به نظر می رسد، هدست اپل ترکیبی است. برنامه واقعیت احتمالاً تا اواخر سه ماهه دوم یا سوم سال 2023 راه اندازی نخواهد شد. او به مشکلات مربوط به اجزای مکانیکی، آزمایش سقوط و کمبود ابزارهای توسعه نرم افزار اشاره می کند. به نظر می رسد اینها دلایل اصلی تاخیر در عرضه این هدست باشد.

تاریخ معرفی هدست واقعیت ترکیبی

در حالی که پیش از این تصور می کردیم این کلاه ایمنی در ماه ژانویه رونمایی شود، اما به نظر می رسد هنوز تا معرفی رسمی آن فاصله داریم. مینگ چی کو اکنون فکر می‌کند که این اعلامیه احتمالاً در بهار منتشر می‌شود. اگر این هدست تا بهار معرفی نشود، احتمالاً در کنفرانس WWDC در ماه ژوئن معرفی خواهد شد و این به پیشرفت و توسعه آن بستگی دارد. از سوی دیگر، به نظر می رسد که اپل در حال ایجاد یک مشارکت استراتژیک برای هدست واقعیت ترکیبی خود است.

گزارش GizChinaگفته می شود اپل در حال همکاری با دیگر سازندگان فیلم و بازی برای توسعه بازی ها و ساخت فیلم بر روی این دستگاه است. علاوه بر این، همچنین گزارش هایی وجود دارد که اپل می خواهد یک فروشگاه برنامه اختصاصی برای هدفون توسعه دهد. ممکن است چنین کارهایی در گفتار آسان به نظر برسند، اما مطمئناً مدت زیادی طول می کشد تا اپل بر مشکل تاخیر در معرفی و عرضه هدست واقعیت ترکیبی خود غلبه کند. این فقط در مورد ساخت هدست نیست، بلکه این است که کل دکل چقدر پویا و جذاب خواهد بود.

تاریخ معرفی هدست واقعیت ترکیبی

اپل یک برند بسیار بزرگ و قابل اعتماد است که دوست ندارد در تلاش های خود شکست بخورد. بنابراین، او باید تمام موارد ممکن را بررسی کند. این سفر طولانی به خودی خود نشان می دهد که چرا اپل به معرفی و عرضه این هدفون ادامه می دهد. همانطور که مینگ چی کو قبلا گفته بود، هدست واقعیت ترکیبی اپل می تواند در بهار یا در کنفرانس WWDC عرضه شود. این بدان معناست که تا اواسط سال 2023 اطلاعات بیشتری در مورد این هدست واقعیت ترکیبی خواهیم دید. نظر شما در مورد این واقعیت که هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا در بهار امسال معرفی خواهد شد چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا