اخبار فناوری

طراحی جدید واتس اپ برای اندروید مشابه نسخه iOS آن خواهد بود

یکی از تفاوت‌های اصلی واتس‌اپ، تلگرام یا اکثر پیام‌رسان‌های اندروید و iOS این است که در سیستم عامل اپل، تب‌های نرم‌افزاری مختلف باید در لبه پایین صفحه نمایش برای سهولت مشاهده قرار گیرند. با وجود تاکید گوگل بر چنین طراحی برای اکوسیستم اندروید، توسعه دهندگان توجه زیادی به آن ندارند. انگار متا این مشکل را وارد کرده است واتس اپ رفع مشکل واتس اپ اندروید گفته می شود طراحی جدید مشابه نسخه iOS آن است.

طراحی جدید واتس اپ برای اندروید

همانطور که گزارش های جدید می گویند، واتس اپ در حال حاضر در حال طراحی و توسعه یک نوار پایین به جای نوار بالای فعلی است. شاید در ابتدا کار کردن با آن سخت به نظر برسد، اما فکر نمی‌کنم عادت کردن به آن بیش از چند دقیقه طول بکشد.

طراحی جدید واتساپ می توانید آن را در اینجا با نوار پایین مشاهده کنید:

آخرین نسخه بتا واتس اپ برای اندروید (نسخه 2.23.8.4) دارای نوار پایینی است. چهار برگه از چپ به راست (به زبان انگلیسی)، از جمله چت، انجمن، وضعیت و تماس وجود دارد.

این طراحی مشابه چیزی است که در حال حاضر در iOS می بینیم.

این تغییر طراحی در حال حاضر در حال توسعه است. پس از تکمیل توسعه، برای آزمایش کنندگان بتا منتشر می شود و پس از یک تجربه روان، برای عموم منتشر می شود.

هنوز دقیقاً مشخص نیست که این طرح جدید Whatsapp چه زمانی به دستگاه های اندرویدی می رسد. نطر شما چی هست؟ این طرح بهتر است یا طرح فعلی؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا