اخبار فناوری

طراحی احتمالی گوشی تاشو Vivo X Flip فاش شده است

چندی پیش، افشاگر معروف ایستگاه چت دیجیتال، فاش کرد که ویوو به زودی از گوشی تاشو Vivo X Flip در چین رونمایی خواهد کرد. این دستگاه اولین گوشی این شرکت با فرم تاشو عمودی خواهد بود. افشاگر مذکور پس از افشای معرفی احتمالی X Flip، طراحی احتمالی این گوشی را بر اساس مدل شماتیک شبیه سازی شده آن منتشر کرد.

طراحی احتمالی گوشی تاشو Vivo X Flip

شماتیک و رندر نشان می دهد که پنل پشتی Vivo X Flip دارای یک ماژول دوربین گرد است که به نظر می رسد یک دوربین سه گانه را در خود جای دهد. همچنین در سمت راست یک فلاش LED سه گانه و لوگوی ZEISS وجود دارد.

در زیر ماژول دوربین، یک صفحه نمایش خارجی مستطیل شکل وجود دارد. نیمه پایینی باقی مانده از پنل پشتی نیز میزبان لوگوی Vivo است. لبه سمت راست دستگاه دارای دکمه صدا و دکمه پاور خواهد بود.

طراحی احتمالی گوشی تاشو Vivo X Flip

طراحی احتمالی گوشی تاشو Vivo X Flip

به جز چیپست، هیچ چیز دیگری در مورد جزئیات Vivo X Flip مشخص نیست. انتظار می رود این گوشی تاشو دارای تراشه نسل اول اسنپدراگون 8 پلاس باشد. امیدواریم گزارش‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد X Flip نشان دهند. به احتمال زیاد این دستگاه در ابتدای سال 2023 به طور رسمی در بازار چین معرفی خواهد شد.در حال حاضر مشخص نیست که آیا این محصول در بازار جهانی عرضه خواهد شد یا خیر.

در همین راستا، انتظار می‌رود ویوو گوشی‌های هوشمند Vivo S16e، S16 و S16 Pro را در ماه جاری در چین عرضه کند. بر اساس گزارش ها، تراشه های Exynos 1080، Snapdragon 870 و Dimensity 8200 به ترتیب قدرت این سه گوشی را تامین خواهند کرد.

رندرهای رسمی ویوو اس 16 پرو نشان داده است که این گوشی دارای صفحه نمایش OLED با یک سوراخ منفرد و دوربین سه گانه در پشت خواهد بود. S16 باید طراحی مشابهی داشته باشد.

نظر شما در مورد طراحی احتمالی Vivo X Flip چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا