اخبار فناوری

ساعت هوشمند CMF Watch Pro با نمایشگر AMOLED معرفی شد

برند CMF که زیرمجموعه Nothing است اولین دسته از محصولات خود را معرفی کرد. ایربادز Buds Pro، شارژر ۶۵ واتی GaN و ساعت هوشمند CMF Watch Pro توسط این برند رونمایی شدند. این ساعت علیرغم مشخصات جذاب، قیمتی دارد که کار را برای رقبا دشوار خواهد ساخت.

ساعت هوشمند CMF Watch Pro ویژگی های جذابی دارد

از طراحی و نمایشگر شروع می‌کنیم. این ساعت هوشمند شبیه به ساعت های هوشمند اپل با فریم شفاف و صیقلی است. قسمت پشتی آن از پلاستیک سخت ساخته شده است. این محصول به یک صفحه نمایش فلت ۱.۹۶ اینچی AMOLED مجهز بوده که حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت و رزولوشن ۵۰۲ در ۴۱۰ پیکسل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این نمایشگر رفرش ریت ۵۸ هرتزی داشته که کار با این ساعت هوشمند را لذت بخش می‌کند.

CMF Watch Pro

ویژگی اصلی CMF Watch Pro پایش ۲۴ ساعته جامع سلامتی با نظارت بر ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون است. این محصول توانایی نظارت بر خواب، یادآوری هیدراتاسیون و حرکت را دارد. برای علاقه مندان به تناسب اندام، CMF Watch Pro دارای ۱۱۰ حالت ورزشی است. این محصول از چندین سیستم موقعیت یاب ماهواره ای برای ردیابی دقیق موقعیت مکانی و مسافت طی شده شما برای فعالیت هایی مانند دویدن، دوچرخه سواری و پیاده روی استفاده خواهد کرد. این ساعت هوشمند با بلوتوث به گوشی متصل شده و قابلیت تماس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ادعا شده که این محصول می‌تواند با کمک هوش مصنوعی صدای واضحی را به گوش شنونده برساند. CMF Watch Pro دارای باتری قدرتمند ۳۴۰ میلی آمپر ساعتی بوده که ادعا می‌‌شود با استفاده منظم، تا ۱۳ روز پاسخگوی کاربران خواهد بود.

ساعت هوشمند سی ام اف واچ پرو قیمتی حدود ۶۰ دلار دارد

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، ساعت هوشمند CMF Watch Pro از استاندارد IP68 برخوردار بوده و در برابر باران و شرایط آب و هوایی مرطوب، مقاوم خواهد بود. نسخه خاکستری متالیک این محصول با قیمت ۴,۹۹۹ روپیه (۶۰ دلار) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. نسخه خاکستری تیره نیز با قیمت ۴,۴۹۹ روپیه (۵۴ دلار) قابل تهیه خواهد بود. این ساعت هوشمند را می‌توان با بند های سفید، مشکی و نارنجی تهیه کرد.

ناتینگ CMF زیربرند جدید این شرکت با محوریت ساعت هوشمند و ایربادز معرفی شد

نظر شما درباره CMF Watch Pro چیست؟ آیا این برند می‌تواند رقبا را به چالش بکشد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/26/%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-cmf-watch-pro-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-amoled-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا