اخبار فناوری

صفحه نمایش آیفون 15 همچنان با فرکانس 60 هرتز و بدون AOD ارائه می شود

شاید صفحه نمایش آیفون 15 و آیفون 15 پلاس با بریدگی کپسولی به نام Dynamic Island و شبیه مدل‌های Pro خانواده‌شان خواهد بود، اما چیزی از آن به ارث نمی‌برند. در جدیدترین شایعات می شنویم که صفحه نمایش آیفون 15 همیشه با فرکانس 60 هرتز و بدون AOD عرضه می شود.

صفحه نمایش آیفون 15

پیشرفت پنل نمایشگر سری آیفون پرو شاید پیشرفته ترین نباشد، اما با تاخیر قابل تحملی پیشرفت می کند. به عنوان مثال، در سری آیفون 13 پرو، نمایشگر نرخ رفرش متغیر 120 هرتزی را به نمایش گذاشتند و در سری آیفون 14 پرو، یک ناچ جدید با نمایشگر همیشه روشن داشتیم.

در این میان، صفحه نمایش آیفون های معمولی سری 13 و آیفون 14 معمولی، تقریباً تفاوت چندانی با صفحه نمایش آیفون 12 ندارد، اندکی افزایش روشنایی و سایز ناچ بزرگتر رخ داده است، اما ارتقای قابل توجهی در این محصولات رخ نداده است.

به نظر می رسد که این مسیر در آیفون 15 و پلاس نیز اتفاق می افتد. در جدیدترین شایعات متوجه شدیم که پنل نمایش ProMotion به این دستگاه ها اضافه نخواهد شد. «Promotion» نام اپل برای نمایشگر با نرخ تازه سازی بالا است، به این معنی که پنل نمایشگر آیفون 15 و آیفون 15 پلاس روی 60 هرتز باقی می ماند.

آیفون 15 پلاس

آیفون 15 پلاس

حتی نمایشگر همیشه روشن هم به این دستگاه ها اضافه نمی شود. ویژگی Always On Display یا AOD که مدت هاست حتی در گوشی های اندرویدی میان رده نیز دیده می شود، به آیفون های پرچمدار اپل اضافه نشده است.

به این ترتیب از نظر نمایشگر باید گفت که آیفون 15 و آیفون 15 پلاس با بریدگی کپسولی سعی در حفظ ظاهر دارند اما در داخل همچنان پنلی دارند که تفاوت چندانی با سری 12، 13 و 14 ندارد. !

در حالی که این پنل نمایشگر اصلاً نامرغوب یا نامرغوب نیست، داشتن نرخ تازه سازی بالا و نمایشگر همیشه روشن برای پرچمدار 2023 اپل که احتمالاً پرفروش ترین گوشی سال 2024 خواهد بود، چندان انتظاری نیست. مخصوصا در این رنج قیمت!

نطر شما چی هست؟ آیا باعث می شود کاربران از خرید آیفون 15 و آیفون 15 پلاس منصرف شوند؟ قبل از صفحه نمایش IPS آیفون 11 که حتی وضوح HD داشت، نتوانست فروش این دستگاه را کاهش دهد و حتی به یکی از پرفروش ترین موبایل های سال تبدیل شد.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا