اخبار فناوری

مقایسه تست دراپ گلکسی اس 23 اولترا با آیفون 14 پرو مکس – سامسونگ در مقابل اپل

لحظه سقوط گوشی و برخورد با زمین شاید یکی از پر استرس ترین لحظات ممکن با این نرخ ارز و قیمت گوشی های همراه باشد. به جز مواردی که به آن «شانس» گفته می شود، ناحیه تماس، زاویه تماس و البته مقاومت خود دستگاه می تواند بر عملکرد کار تأثیر بگذارد. معمولا، اما نه لزوما، دستگاه‌های گران‌تر ممکن است مقاومت بهتری داشته باشند. شاید از خود بپرسید که آخرین پرچمداران اپل و سامسونگ از نظر مقاومت در برابر سقوط چگونه مقایسه می شوند؟ بیایید مقایسه تست دراپ گلکسی اس 23 اولترا با آیفون 14 پرو مکس را ببینیم.

تست سقوط گلکسی S23 Ultra

Galaxy S23 Ultra و آیفون 14 پرو مکس هر دو بهترین گوشی های پرچمدار سامسونگ و اپل هستند که توانسته اند در مقیاس بزرگ برای کاربران تجاری تولید کنند. توجه داشته باشید که این دستگاه ها با تمرکز و اولویت اصلی خود “قدرت” ساخته نشده اند، بلکه برای ارائه بهترین هر چیزی که می تواند در یک طراحی معمولی ارائه شود، در نظر گرفته شده است.

بیایید به عوامل مهم در این تست سقوط نگاه کنیم:

مقایسه عوامل موثر در تست دراپ گلکسی اس 23 اولترا و آیفون 14 پرو مکس

مقایسه عوامل موثر در تست دراپ گلکسی اس 23 اولترا و آیفون 14 پرو مکس

Galaxy S23 Ultra با شیشه گوریلا گلس ویکتوس 2 برای محافظت از صفحه نمایش و قاب پشتی مجهز شده است. فریم فلزی آن از آلومینیوم ساخته شده و با صفحه نمایش 6.8 اینچی و باتری داخلی بزرگتر و قلم، 6 گرم سبک تر از آیفون 14 پرو مکس است.

در مقابل، آیفون 14 پرو مکس با یک قاب فلزی ضد زنگ عرضه می شود. شیشه محافظ صفحه نمایش محافظ سرامیکی است، اما شیشه پشتی دو یونی است.

یکی دیگر از تفاوت های اساسی این دو دستگاه را می توان در صفحه نمایش منحنی دو طرفه و قاب پشتی گلکسی اس 23 اولترا مشاهده کرد که در آیفون 14 پرو مکس صدق نمی کند و شاهد صفحه نمایش و قاب پشتی کاملاً صاف هستیم.

پس چگونه این دو گوشی با هم مقایسه می شوند؟ بیایید ویدیوی مقایسه تست سقوط آنها را ببینیم:

توجه داشته باشید که سطح تماس تلفن ها بتنی است. این حالت سخت ترین حالت رها کردن در نظر گرفته می شود. بنابراین، تجربه شما از افتادن گوشی روی آسفالت یا سطوح دیگر ممکن است متفاوت باشد. همچنین در انتهای فیلم مشاهده می کنید که سقوط از ارتفاع بالاتر اما روی سطح فلزی آسیب چندانی به دستگاه ها وارد نمی کند.

همانطور که می بینید، قاب پشتی آیفون 14 پرو مکس یک گام بزرگ نسبت به سری آیفون 12 و حتی آیفون 13 است. نسل قبلی آیفون اپل نسبت به پاییز بسیار بادوام تر به نظر می رسید، اما سال 2022 به عنوان یک شکست برای آن تلقی می شود. کوپرتینویی ها از این نظر.

گلکسی اس 23 اولترا عملکرد چندان خوبی نداشت، اما برای مقایسه باید گفت که کمی بهتر از آیفون 14 پرو مکس و بر اساس این بررسی به نظر می رسد.

با این حال، نتیجه ای که از تمام این تست های استرس می توان گرفت این است که اگر روی دستگاه خود حساس هستید، از یک محافظ و محافظ صفحه استفاده کنید.

نظر شما در مورد کیفیت پرچمداران جدید اپل و سامسونگ چیست؟ این عامل چگونه بر خرید شما تأثیر می گذارد؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا